Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 117347 keer)

Offline Momferdina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #240 Gepost op: 4-05-2003, 10:30:35 »
Ferdi die het hok schoon wil maken waar een paard in staat en niet helemaal durft, wil scheppen maar dan toch weer achteruit gaat omdat het paard beweegt  ;D  ;D Ron die 'gezellig' komt kijken hoe Ferdi het doet (moet ook niks van paarden hebben, zo te zien) en dan de deur van het hok een beetje dicht doet... "als het jou lukt doe ik het ook" (of zoiets)

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #241 Gepost op: 4-05-2003, 10:30:49 »
Bij het liedjes zingen in de camper: Ferdi die puffend (zo van pffff) achter het stuur zit. ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 4-05-2003, 10:51:36 »
Elise (en Chandrika iets minder) die de hele tijd 'Hey!' schreeuwt om de paarden weg te jagen terwijl ze hen aan het voeren is.

Chandrika over de liedjesopdr: "Tsja we moesten toch die opdracht doen - dan maar vals."

(Hrm, Han heeft alles al genoemd waar ik op kan komen >:( ;))

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #243 Gepost op: 4-05-2003, 10:55:44 »
Ferdi die voor zijn verjaardag een raar rood draakje krijgt: 'Oooooo wat leuk hé' (Ferdi knijpt in het draakje): *piep piep*.  ;D

edit: oh dat was voor zijn hond natuurlijk. ;)

« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 10:57:59 door Heinz »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #244 Gepost op: 4-05-2003, 11:19:00 »
Ferdi die honderd keer 'Who let the dogs out' meemurmelt en dan na afloop Angela die aan zijn vriendin vraagt 'waar doet je dit aan denken': vriendin: 'aan de hond denk ik.' :)

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 4-05-2003, 12:08:45 »
Het feit dat Ferdi een pact sluit met de mol  ;D ;D ;D Er van uitgaande dat Elise de mol is natuurlijk maar dat zal duidelijk worden.

'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #246 Gepost op: 4-05-2003, 12:36:55 »
Ferdi die voor zijn verjaardag een raar rood draakje krijgt: 'Oooooo wat leuk hé' (Ferdi knijpt in het draakje): *piep piep*.  ;D

edit: oh dat was voor zijn hond natuurlijk. ;)

Bij die *pieppiep* ging mijn hond gelijk zijn oren spitsen en begon te blaffen.  ;D

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #247 Gepost op: 4-05-2003, 13:40:55 »
Bij die *pieppiep* ging mijn hond gelijk zijn oren spitsen en begon te blaffen.  ;D

Haha! Ook een heel grappig moment! ;)

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Als dat geen Hind is...
« Reactie #248 Gepost op: 4-05-2003, 16:36:50 »
  • Ron die vraagt of die paarden nog een beetje wild waren.

Elise en Chandrika beginnen meteen heel enthousiast te vertellen "ja echt heeeel mooi"
Ferdi meteen "ja eh, heel leuk maar de tijd jongens"

• Ferdi die de naam van de eigenaar van de manege (Jean Claude) met zo'n hollands accent uitspreekt "Waar is die Jean Kloot"
  • Elise die nog steeds roze nagellak op heeft

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline _Sabine_

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 4-05-2003, 16:37:09 »
Nog een grappig moment:
De stoom die van rené's hoofd afkomt als hij ergens mee bezig is buiten (weet niet meer precies wat het was, maar het zag er erg grappig uit :D)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #250 Gepost op: 4-05-2003, 16:40:59 »
René is op zich het grappigst ;)

No Milk today???

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 4-05-2003, 18:50:45 »
Toe Elise de paarden wegjaagde kssst kssst
en dat Jean Claude droog zegt: Now they know

En Rene die zegt "Het is mijn eigen vrouw daarom praat ik zo" vond ik echt een giller! Die smoel die ie er bij trekt!

« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 19:32:40 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Sther

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 4-05-2003, 19:08:34 »
Nog een grappig moment:
De stoom die van rené's hoofd afkomt als hij ergens mee bezig is buiten (weet niet meer precies wat het was, maar het zag er erg grappig uit :D)

Ja! dat zag ik ook! Net oftie in de fik stond man!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 4-05-2003, 23:10:16 »
en de vooruiblik op volgende week was ook geweldig

4 donkere schimmen komen aanlopen....
en daartussen Chandrika die drie koppen kleiner is dan de rest  ;D

Het dagboek van Angela   Aflevring 7:

Best leuk al die natuur met wilde beesten enzo, maar oh wat is het fijn om weer in de bewoonde wereld te zijn!! Montreal, hier zijn we dan!! Winkels vol met spullen, prullen en onzin die onmiddellijk gekocht dienen te worden. De ware consument in ons is diep geraakt door zoveel koopwaar. Wij zijn urban girls en hebben de stad met al haar narigheden de laatste drie weken enorm gemist. We hebben natuurlijk geen seconde tijd over om ook maar één winkel in te rennen, maar het idee dat het zou kunnen is al rustgevend.

De metro-opdracht is een logistieke nachtmerrie: de kandidaten moeten allemaal apart gefilmd worden. Ieder produktielid die een dveetje bezit, wordt gepromoveerd tot cameraman. Uiteindelijk moet de opdracht eindigen in de metro, op 5 verschillende tijdstippen, in 5 verschillende wagons (hoe verzinnen we het!!!).

In Montreal krijgen we hulp van een Canadese producer: Ken. We noemen hem al snel Kenniet  :D want hij heeft veel aandacht nodig en regelt niets. Als we bijna klaar zijn met de metro-opdracht ( nog 12 seconden te gaan) worden we omsingeld door enorme, vierkante, tot op de tanden bewapende bewakingsagenten. Ze nemen hun taak enorm serieus; we worden behandeld alsof we de  kernploeg van Saddam en Osama zijn. We hebben namelijk onze filmpermits niet bij ons. We proberen nog, op verzoenende toon, uit te leggen dat wij van de ‘royal dutch television ’ zijn en dat onze queen het not very amusing zou vinden als wij, haar eigen  filmcrew, zonder permit in de metro van Montreal zouden filmen. Het helpt niet en we worden nog net niet in de handboeien gegooid. De cameramensen  wenden zich discreet af, frommelen de bandjes uit de camera en geven ze mee aan de anderen die ze naar buiten smokkelen. (Regel 1 in het handboek van cameramensen: breng je filmmateriaal in veiligheid.) Voordat we uit de metro worden gemieterd nemen de bewakers inderdaad de (lege) ;) films in beslag.

De toch al oververmoeide regisseurs moeten buiten een draai aan de opdracht geven om er nog iets van te maken. De kandidaten werken geweldig mee en onze vriend George maakt natuurlijk een hoop goed.  ;D
Volgens Kenniet waren de permits echt geregeld, echt waar hoor!!!! Alleen….ergens…is er iets fout gegaan en daar kon hij echt niets aan doen…echt niet.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 4-05-2003, 23:14:00 »
Ook een grappig moment:

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 4-05-2003, 23:16:15 »
en deze  ;D ;D ;D :

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 4-05-2003, 23:52:50 »
En dit    ;D

« Laatst bewerkt op: 4-05-2003, 23:53:13 door pimwiz »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 5-05-2003, 00:06:37 »

Jij bent groot en ik ben klein... dat is niet eerlijk!!!

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #258 Gepost op: 5-05-2003, 00:21:39 »
 ;D

'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 5-05-2003, 00:25:07 »