Moet zeggen dat ik het verhaal van Supernova toch ook wel erg overtuigend vind. Alhoewel het ergens ook vreemd is dat op de molfandag 2011 uit helemaal niets is gebleken dat 2011 wel eens Pieter-Jans laatste seizoen kon zijn.
Maar. Gegeven dat de Avro op zoek is naar verjonging, zou het dan zomaar zo kunnen zijn dat juist door Arts kandidaatschap in 2011, er nog vóór de daadwerkelijke uitzendingen bij de Avro een Willie Wortel-lampje is gaan branden in de vorm van de gedachte "dat is de man die we zoeken"?
En dat Art al vandaf dag 1 van zijn contract met de Avro, dit zelf wist, en pas
daarná de Avro onder het motto "ja, maar als hij dan tóch bij ons werkt" 'm een paar kleine programmaatjes heeft toegeschoven, als afleidingsmanoeuvre? Tenslotte zou het opvallen als hij naar Avro zou overstappen en vervolgens
niet van alles zou presenteren
Weten we trouwens iets van de opnameperiode? Misschien is te controleren of hij al dan niet programma's presenteert / heeft gepresenteerd die gelijktijdig zijn opgenomen.
Wacht op z'n minst 1 jaar...
Dat dacht ik inderdaad ook. Maar als ik er even over nadenk denk ik dat dat ook geen overtuigend argument is.
Nú zit hij nog vers in het geheugen van iedere molkijker. Nou weet ik niet hóe de gemiddelde molkijker over hem denkt, maar áls dat beeld positief is, dan is wachten niet handig: je kan dat positieve beeld dan maar beter zo snel mogelijk omzetten in kijkcijfers.
Al met al een hele speurtocht, en nog niet eens naar de Mol
(Tja. Dat heb je met dit publiek. Die willen alles uitzoeken.)