Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Dan moet je nagaan hoeveel werk het schrijven ook kan zijn, de opdrachten verzinnen en goed op papier zetten is erg moeilijk, het schrijven van het verhaal kost veel werken ondertussen het forumdeel van de VM doornemen kost veelbovendien is het daarnaast handig om oa de relaxhoek door te spittenen dit jaar doet dais dat in haar eentje tijdens het molseizoenis toch wel iets om veel respect voor te hebben
Daar heb ik ook alle respect voor! Maar ik weet er gelukkig ook iets van aangezien ik laatst een editie van Weerwolven van Wakkerdam heb georganiseerd in mijn eentje. Dat was leuk maar ook heel lastig!
het lijkt me zeker leuk als het goed loopt en als je ziet dat mensen het leuk vinden
Heb deze site heel toevallig gevonden, ben net lid geworden en dat van de VM lijkt me erg leuk! Ga me zeker ook inschrijven voor het nieuwe spel!
Dankjewel tdietz & D*N voor de verwelkoming!Ja, het ziet me hier reuzegezellig uit!
het is nog een beetje rustig hierzo .mmm... nog een belg erbij... gaat dat wel goed komen?
HehexD Ik ben een brave Belg, hoor!
het zeldzame soort
HahaxD Ooit al nare ervaringen gehad met een Belg ofzo?
nee, we plagen je een beetje ik heb alleen maar goede ervaringen met belgen
Koekoe
koekoe is
Welkom Bubbels! En ja, de Virtual Mole is hardstikke leuk, al zeg ik het zelf.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
962 gasten en 9 vaste bezoekers