Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
als jij het zegt zal dat wel zo zijn, ik heb een rot kussen
Ja, jullie lezen het goed, er komt een tweede editie van de Virtual Mole! De tweede editie zal eind januari of begin februari beginnen, dit om geen overlap met te creëren met Trival Survivor. Eventuele Survivors die mee willen doen en nu nog in het Survivorspel zitten, moeten immers een klein beetje op adem kunnen komen Er zijn een paar kleine veranderingen t.o.v. de eerste editie. Zo zal Molcrazy zal ivm andere bezigheden deze editie niet mee schrijven, jullie zullen het met mij moeten doen. Andere veranderingen zullen later bekend gemaakt worden. Mocht je (nog) niet (goed) bekend zijn met het spel, lees dan in ieder geval de volgende topics van editie 1 door. Let op: de spelregels mbt de tweede serie zullen mogelijk iets veranderen. De basis zal echter hetzelfde blijven:1. Spelregels2. Het Verhaal3. Wat wordt er deze week van je verwacht?4. Weekopdrachten5. Dagboek van de MolEn neem ook een kijkje in de kandidaten topics.Wanneer de inschrijving geopend zal worden zal ik binnenkort bekend maken. In tegenstelling tot Trival Survivor gaat de inschrijving hier niet op volgorde, iedereen die mee wil doen zal een vragenlijst moeten invullen. Probeer deze zo overtuigend mogelijk in te vullen, zodat ik jou wel moet kiezen.O ja, en omdat het al veel gevraagd is: kandidaten uit de eerste editie mogen zich ook opnieuw inschrijven, maar ik zal proberen zoveel mogelijk ‘vers bloed’ aan de serie mee te laten doen.
Er kan nog een kleine 33 uur aangemeld worden. Op dit moment heb ik 12 inschrijvingen. Dit wordt op zeker teruggebracht naar 10, dus nog fingers crossed voor een ieder die zich heeft ingeschreven.
geen sms-actie waar barkrukkijkers aan mee kunnen doen, om deelnemers veilig te stellen?
ik gok dat tdietz zijn optredens beperkt blijven tot aan de paal
nu wordt het echt spannend
ja dat klopt
Mmm, volgens mij hebben we dat wel duidelijk vertelt de vorige editie (iedereen wist het uiteindelijk wel), maar hebben we dit niet in de officiële spelregels gezet. Ik ben straks de enige die weet wie de mol is. Waarom? Stel, ik maak jou de mol, hoef je niks meer te doen. Je hoeft geen lijstjes meer in te leveren, je hoeft geen weekopdrachten te doen ... dan is de lol er snel af, het spel is niet meer leuk voor diegene. En daarnaast is er maar 1 persoon die zich kan verspreken, en dat ben ik. * Daisy noteert dit voor de herziende versie van de spelregels.
Ik herinner me nog goed, dat ik vorig jaar mijzelf ging verdenken. Zeker na die opdracht in het Louvre. Wist Vieffan toen wel dat ze de mol was?
Nu wordt het idd echt spannend! Ben benieuwd wie zal gekozen worden...Wanneer worden de deelnemers eigenlijk gepubliceerd en wanneer start het spel dan echt?
als het goed is krijgen we begin volgende week te horen wie er meedoen.en het spel zou eind januari beginnen maar dat was volgens mij iets naar voren geschoven.
Daisy zei me deze morgen dat jij er alvast niet bij zal zijn
zei ze mij ook
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
930 gasten en 2 vaste bezoekers