Auteur Topic: Finale Eilandraad  (gelezen 49723 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #160 Gepost op: 19-12-2010, 09:22:21 »
Ik heb nu geen tijd om een uitgebreide post te typen, want ik moet snel weg naar Asmterdam. Ik wil hier vanmiddag wel even op reageren. Ik kan nu alvast zeggen dat ik in dit spel absoluut geen woord tegen jou heb gelogen, LdH. Zoals gezegd heb ik één keer gelogen en dat was tegen MC. Ik denk eigenlijk dat je het antwoord op de vraag die je hier stelt wel kunt vinden in de PMs die ik je heb gestuurd: met een stem extra voor Schulz was je die ronde gered, maar dan had ook direct al vastgelegen dat Maud, Vieffan en ik in de finale zouden komen (3 rondes voor het einde!), omdat de afstand tussen Mloesje en jij en ons drie te groot was geworden.

Zoals gezegd kan ik hier later eventueel uitgebreider op ingaan, als dat nodig is. Nu moet ik snel gaan!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: 19-12-2010, 10:01:14 »
Ik hoop niet dat je al onderweg bent naar Amsterdam, want dan mag je nu weer terug.  ;D

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 19-12-2010, 10:04:40 »
Waar ik ook wel benieuwd naar zou zijn is waar het is misgegeaan de ronde dat ik er uitvloog, terwijl volgens de afspraken iemand anders eruit had moeten vliegen... (ik denk dat die persoon er ook van opkeek dat'ie nog een ronde langer mocht blijven...)
::jaja:: kon ik mijn tas weer uitpakken  >:D
Maar was wel een leuke afweging voor jullie vier. Mij er een ronde in houden gaf Mloesje nog een kans tegen Maud maar ik kon wel een extra rode uitdelen. Ik denk dat ze daar voor gekozen in de hoop dat Mloesje opdrachten zou winnen. Maar je had toch wel door dat het uiteindelijke doel Mloesje, Vieffan en KD in de finale was? Of hoopte je dat je de opdracht zou winnen? Ik snapte niet dat je niet even een bakkie kwam doen bij me ::tandpastasmiley::.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 19-12-2010, 10:29:21 »
Ik hoop niet dat je al onderweg bent naar Amsterdam, want dan mag je nu weer terug.  ;D

Ik ben inderdaad weer terug GVD.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #164 Gepost op: 19-12-2010, 10:32:52 »
Ik ben inderdaad weer terug
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ach heeft je een irritante middag (0-2) gescheeld :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #165 Gepost op: 19-12-2010, 10:49:29 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 19-12-2010, 10:49:57 »
::jaja:: kon ik mijn tas weer uitpakken  >:D
Maar was wel een leuke afweging voor jullie vier. Mij er een ronde in houden gaf Mloesje nog een kans tegen Maud maar ik kon wel een extra rode uitdelen. Ik denk dat ze daar voor gekozen in de hoop dat Mloesje opdrachten zou winnen. Maar je had toch wel door dat het uiteindelijke doel Mloesje, Vieffan en KD in de finale was? Of hoopte je dat je de opdracht zou winnen? Ik snapte niet dat je niet even een bakkie kwam doen bij me ::tandpastasmiley::.

Dat laatste is natuurlijk onzin,  ;) want jullie (Maud, LdH en jij) hadden nooit samen de finale kunnen halen. Daarvoor was mijn voorsprong op dat moment alleen al te groot.

Nogmaals: als jij (Schulz) op dat moment een rode stem extra had gekregen, dan hadden LdH, Mloesje en jij direct al geen van drieën de finale kunnen halen. Dus voor LdH was het te hopen dat jij weer op Vieffan zou stemmen.
Als dat was gebeurd, dan was LdH erin gebleven en had hij het zelf in de hand gehad om de finale te halen. Ja, hij had dan inderdaad met Mloesje moeten concurreren, maar niemand weet hoe het dan was afgelopen. Daarvoor waren er nog te veel onzekerheden.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 19-12-2010, 11:00:26 »
Dat laatste is natuurlijk onzin,  ;) want jullie (Maud, LdH en jij) hadden nooit samen de finale kunnen halen. Daarvoor was mijn voorsprong op dat moment alleen al te groot.
volgens mij zeg ik nergens dat Maud, LdHm en ik de finale konden halen. Wel goed lezen voordat je met 'onzin' begint te strooien!
Het zou al heel knap zijn dat één van die drie de finale haalde.

Dus voor LdHm was het te hopen dat jij weer op Vieffan zou stemmen.
natuurlijk ging ik niet op Vieffan stemmen! Dat had hij misschien kunnen horen op de koffie. Misschien ook niet.  ::tandpastasmiley::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 19-12-2010, 11:09:45 »
volgens mij zeg ik nergens dat Maud, LdHm en ik de finale konden halen. Wel goed lezen voordat je met 'onzin' begint te strooien!
Het zou al heel knap zijn dat één van die drie de finale haalde.
natuurlijk ging ik niet op Vieffan stemmen! Dat had hij misschien kunnen horen op de koffie. Misschien ook niet.  ::tandpastasmiley::

En wat had het dan voor zin gehad als LdH bij jou was langsgekomen, als jij hoe dan ook op hem ging stemmen? ???

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 19-12-2010, 11:11:24 »
als jullie dan drie om één gingen stemmen, zat hij er toch nog in?

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 19-12-2010, 11:12:15 »
Ik begrijp het nu niet meer... :-[ Wie zou er dan op wie stemmen?

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 19-12-2010, 11:17:18 »
Ik begrijp het nu niet meer... :-[ Wie zou er dan op wie stemmen?
gesteld, puur hypothetisch, dat LdHm, Mloesje, Vieffan en KD samen Maud en Schulz eruit wilden hebben. Puur hypothetisch, hè. Dan stemmen drie op Schulz, heeft hij 6. Eén op Maud om die altvast te verzwakken.
LdHm krijgt twee van Maud en Schulz, heeft er ook zes. Dan is het zes-zes, dus wie het best opdracht gedaan heeft. En dat was toch topo, dus was bekend dat LdHm stuk boven Schulz stond.

Gesteld dat ik het allemaal goed onthouden heb, want de alcohol op Paradise Swifty is sterk en ruime mate aanwezig  ::jaja:: ::cheerleader::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 19-12-2010, 11:26:51 »
Maar dan begrijp ik nog steeds niet waarom je voorstelde dat LdH met jou had moeten overleggen? ???

Bovendien is dit inderdaad het scenario waarover ik het hierboven al had: dan had op dat moment al vastgelegen dat de finale tussen Maud, Vieffan en mij zou gaan, omdat LdH en Mloesje dan volgens mij al gegarandeerd niet meer voorbij Maud, Vieffan of mij konden komen.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 19-12-2010, 11:43:49 »
ik vind elke ronde meegenomen, maar daar kan je idd anders tegen kijken.

En verder zou dit theoretische scenario toch kunnen. (Buiten de redelijk grote kans dat Vieffan twee keer te laat met stemmen is ::tandpastasmiley::)

Twee ronde voor de finale was dan de stand:
KD: 12
Maud: 11
Vieffan: 11
Mloesje: 8
LdHm: 6

hij wint volgend opdracht:
LdHm stemt op Mloesje; Maud op Vieffan; KD, Mloesje en Vieffan op Maud
Vieffan: 10
Maud: 8
LdHm 7
Mloesje: 7

Hij wint volgende opdracht:
Hij, KD en Vieffan stemmen op Maud, Maud op Vieffan
Vieffan: 9
LdHm: 8
Maud: 5

Dan staat LdHm toch in finale?
« Laatst bewerkt op: 19-12-2010, 12:05:17 door Schulz »

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #174 Gepost op: 19-12-2010, 13:23:36 »
::ohno::
wij zouden jou er al uistemmen voor die afspraak.
Jij wou dat M complot dat werd te gevaarlijk en jij had al met Koekoe en maud meegestemd dus wij hadden al besloten op jou te stemmen.
dus ook als jij voor maud was gegaan waren wij alsnog voor jou gegaan :P.

1) Betrap ik KD dan op een tweede leugen? ::tandpastasmiley::

2) Ik was er nooit zeker van hoe 'oprecht' je was in je berichten naar mij. Niet dat dat er echt toe deed (dat was ik ook niet) maar je hebt jezelf bewezen als niet te vertrouwen :P

3) Waarschijnlijk heeft Mloesje je over het M-pact verteld?
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #175 Gepost op: 19-12-2010, 13:32:19 »
1) Betrap ik KD dan op een tweede leugen? ::tandpastasmiley::

2) Ik was er nooit zeker van hoe 'oprecht' je was in je berichten naar mij. Niet dat dat er echt toe deed (dat was ik ook niet) maar je hebt jezelf bewezen als niet te vertrouwen :P

3) Waarschijnlijk heeft Mloesje je over het M-pact verteld?

1. ::ohno:: allemaal mijn schuld ::schaam::
2. tegen 'vrienden' probeerde ik zoveel mogelijk oprecht te zijn, maarja jij was een soort van 'de vijand'.
3. ik had zowel met mloesje en marlie contact dus ik hoorde alles :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #176 Gepost op: 19-12-2010, 13:43:16 »
Iedereen doet of hij/zij van niks weet maar zit ondertussen wel met iedereen te smiechten :P

Maar waarom werd ik als de vijand beschouwd?
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #177 Gepost op: 19-12-2010, 13:47:34 »
Iedereen doet of hij/zij van niks weet maar zit ondertussen wel met iedereen te smiechten :P

Maar waarom werd ik als de vijand beschouwd?
belgencomplot en jij, maud en koekoe die precies hetzelfde stemmen ::jaja::.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 19-12-2010, 13:50:30 »
belgencomplot
serieus??? Werd er via die lijn gedacht? ER is echt slechte tv voor de mensen!  ::rofl::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #179 Gepost op: 19-12-2010, 13:54:36 »
serieus??? Werd er via die lijn gedacht? ER is echt slechte tv voor de mensen!  ::rofl::
nou als je de berichten van reaver goed hebt gelezen bleek dit ook waar te zijn ::jaja::