Wauw, gewonnnen...
Na al die weken van afzien, onmenselijke ontberingen en schier eindeloze worstelingen n met mijn geweten...
Ik ben blij dat ik niet al te hard ben afgerekend om mijn tactische speelwijze.
Gelukkig delen velen van jullie mijn opvatting dat strategische afspraken een interessant en essentieel onderdeel vormen van het spel. Maar ergens begrijp ik ook wel de frustratie van anderen. Ik hoop alleen niet dat ze mij mijn complotten lang blijven nadragen: ik zag het boven alles als een tactisch spel...
Ik wil van deze gelegenheid gebruikmaken om een heleboel mensen te bedanken. Ik wil iedereen bedanken die in de loop van het spel mijn bondgenoot is geweest, hun namen zijn inmiddels bekend: D*N, Vieffan, Mloesje, -ELISE- en LdHmolletje maar óók Jann en Schulz, met wie ik korter contact heb gehad. Ik wil ook alle mensen bedanken die me geen rode stem hebben gegeven (Reaver, Dolfie, koekoe, Ibung, Marlie en Ycaris) En ik wil toch ook de mensen bedanken die me wél een rode stem hebben gegeven (Daisy, m@ri@nne en Molcrazy) want jullie hebben allemaal een even mooie bijdrage geleverd aan dit spel. En uiteraard bedank ik ook de laatste kandidaat die ik nog niet heb genoemd, medefinalist Maud, met wie ik 12 afleveringen lang op een eiland heb gezeten. Verder past ook een woord van dank voor Go_Ahead, die een paar dagen de honneurs voor me heeft waargenomen.
Maar het meest van iedereen bedank ik Swifty, voor de organisatie van dit prachtige spel. Je hebt er veel tijd en energie in gestoken en enorm afwisselende opdrachten bedacht.