Dit snap ik niet. Bedoel je dat hij geen groen punten ter bescherming nodig had? Dat klopt, maar ik weet dat veel mensen (waaronder ikzelf) heel het spel al bezig was met het verzamelen van groene punten voor het geval je de samensmelting zou halen en het laag houden van de andere groene punten. Zo heb ik er zelfs weleens over gedacht om mijn groene stem aan iemand te geven van wie ik vermoedde dat die er uit zou gaan. Dan was ie lekker voor niemand
Dat is deels wat ik bedoel idd. Dat is een slimme tactiek, zo geef je je concurrenten een groene punt minder, als je tenminste zeker weet dat diegene eruit gaat
Maar wat ik bedoelde was dat KD, D*N, Vieffan, Elise en nog wat er een beetje bijhoorde (LdHmolletje, Jann, Mloesje?) met zoveel complotgenoten waren, dat ze zelf ook hadden kunnen bedenken dat ze geen groene punten meer aan KD hoefden te geven. Er waren genoeg andere complotgenoten die ze aan groene punten konden helpen.
Ergens heb ik het idee dat het verhaal rond die groene en rode punten niet helemaal goed is uitgespeeld. Je zou al heel ver kunnen komen met 1 complotgenoot in het andere kamp, en een goede verstandhouding met je eigen kampleden. Robbieazerty, die de try-outversie won, had consequent 1 groene stem van zijn bondgenoot in het andere kamp. Zo werd hij nooit te gevaarlijk met een te grote voorsprong aan groene stemmen, maar kwam hij ook niet in gevaar omdat zijn eigen kampgenoten hem niet als een bedreiging zagen.
Ik begrijp dat jij je portie wel hebt gehad ja Mijn man begon soms al te klagen als ik weer achter de computer dook en vond het maar een tijdrovend spelletje. Gelukkig leefden de kinderen wel intens mee. Vooral voor oudste konden de complotten niet doortrapt genoeg zijn Wat dat zegt over haar karakter
Maar ik las ergens dat KD de volgende editie gaat organiseren. Toch?
wie weet
overigens zou ik dan pleiten voor wel een Survivor, maar geen Trivial Survivor. Dus wel een opzet met kampen en een samensmelting, maar geen triviale quizjes en puzzels, maar andersoortige opdrachten, waar bijv creativiteit voor nodig is, of waarbij je op precies een bepaald moment moet posten of zo...