Men zal het wel allemaal niet zo bedoelen, dat weet ik... maar ik vind het ondertussen (bedoeld of onbedoeld) wel een beetje erg vervelend over komen allemaal. Het lijkt wel Reaver-bashen hier. Misschien kan men daar nu mee stoppen Iedereen speelde voor zijn plezier mee.
Ik denk (hoop) dat D*N het bedoelt als: ik achtte Reaver zo slim en gevaarlijk dat ik hem zo snel mogelijk weg wilde hebben, maar het komt inderdaad niet bepaald aardig over.
Ik had er wel even behoefte aan om alles door te spreken en er zijn zeker dingen die bij lichterlijk negatief blijven hangen, maar over het algemeeen: topspel natuurlijk!
Leukste opdracht? Boggle, vanwege het open einde. het kon altijd nog weer beter, dus het ging niet om wie het snelste was. En de rebus vond ik ook heel leuk, omdat we met spanning op alle kampgenoten zaten te wachten en verder niets konden doen. Werd heel gezellig daardoor
. Oh en de triviant natuurlijk, omdat het de eerste was en ik meteen helemaal het spel werd ingezogen. De foto-opdacht leek me ook heel leuk, maar die was al opgelost toen ik online kwam
. En, en........ Kortom: heel veel leuke opdracht