Aflevering 4
1. Wordt er een vrijstelling verdiend deze aflevering? NEE
2. Wie verdient er een vrijstelling? Niemand
3. Wie verdient er een joker of een topito? Jan Kooiman
4. Is de mol een man of een vrouw? Vrouw
5. Wie valt er af in deze aflevering? Anna Driver
6. Wie is de verliezer van wie... is de mol? Karin de Groot
7. Wie is de winnaar van wie... is de mol ? Patrick Stoof
8. Wie... is de mol ? Miryanna van Reeden
Sluit Karin nog niet helemaal uit. Mijn Mol keuzes hebben samen in één kamer gezeten. Afvaller in aflevering 2 had een vrijstelling voor aflevering 3, Anna Driver heeft een vrijstelling voor aflevering 5.
Heb de aflevering net bekeken. Ivm een verjaardag even niet direct gekeken.
Voor volgende week misschien toch een nieuwe mol kiezen. Vorige week viel Miryanna mij al op en nu weer. Beatrix kwam er wel heel snel uit, die tas voor haar gezicht met een heel naieve Karin in die kamer of juist een slimme Karin met een niets uit tevreten Miryanna. Dan is Myranna misschien gewoon niet zo zeker over haar keuze. Of voelt zij zicht niet lekker en word zij de zieke kanidaat volgende week. Karin, die ik de laatste 2 keer al mol had. Ik zag het ook wel, maar komt omdat ik wist dat ze Beatrix moesten maken. Karin was wel verdacht met die 2008, maar ook daarin was Miryanna volgens mij heel blij mee. Zag ook net als vorige week Miryanna een teleurstellend gezicht trekken met de ontmoeting met de kinderen.
Art en Jan een apart stel lijkt zo, gunnen elkaar niks. Maar waar er 2 vechten gaat een ander er vandoor. Patrick lijkt aandacht te willen, hij misschien de winnaar ? Waar ik nu 3x jan als vertrkker had neer gezet begin ik daar op terug te komen. De mol weet dat ze het geld weer kwijt kunnen raken, maar ik vind Art als hij de mol zou zijn te slim om 1140 in de pot te brengen en later er na verliest van maximaal 2500 er een verschil van 1360 maar af zou gaan . Wel was hij lekker de dirigent aan het spelen, maar zal wel een oud kwaaltje zijn.
Patrick Stoof sluit ook lekker aan dat ik hem eerst als mol had. Als Anna er uit ligt, ligt Art er in aflevering 5 uit. Misschien dat ik dan Jan als winnaar ga neer zetten.