Vorige week zo dicht bij met Pepijn Gunneweg..
1. Wordt er een vrijstelling verdiend tijdens deze aflevering? Nee
2. Wie verdient er een vrijstelling? Niemand
3. Wie krijgt er een joker of een topito? Pepijn Gunneweg
4. Is de mol een man of een vrouw? Man
5. Wie valt er af in deze aflevering? Jan Kooijman
6. Wie is de verliezer van Wie is... de mol? Pepijn Gunneweg
7. Wie is de winnaar van Wie is ... de mol? Soundos El Ahmadi
8. Wie is... de mol ? Patrick Stoof
Nu:
1. Wordt er een vrijstelling verdiend tijdens deze aflevering? Nee
2. Wie verdient er een vrijstelling? Niemand
3. Wie krijgt er een joker of een topito? Miryanna van Reeden
4. Is de mol een man of een vrouw? Vrouw
5. Wie valt er af in deze aflevering? Jan Kooijman
6. Wie is de verliezer van Wie is... de mol? Pepijn Gunneweg
7. Wie is de winnaar van Wie is ... de mol? Horace Cohen
8. Wie is... de mol ? Karin De Groot
Jan Kooijman, Miryanna van Reeden of Pepijn Gunneweg vertrekt.
De afgelopen week zijn Horace Cohen en Karin de groot in beeld geweest. Cohen zat bij Jack, maar hij komt nog al veel in beeld in Wie is de Mol ook in de promo. Paars zie ik als teken van beurs/blauwe plekken kan gaan oplopen . De verliezer zou je denken, maar Frits liep ook tegen veel problemen aan, maar won. Zou dus ook mol kunnen zijn. Karin De Groot was gisteren op tv in een fragment van DWDD van 10 jaar geleden spoorloos presenteerde. Was al van plan om haar als Mol neer te zetten. Je handen in de lucht steken is een teken van hier ben ik/ik heb me zelf gevonden. Net als kleur bekennen. Zowel in spoorloos als De Rode Kamer ben je opzoek na je zelf, we zijn nu opzoek na de mol en George belde ook met zich zelf. De Avro is ook opzoek na Zorro. Daarnaast stond de camera een beetje te veel na rechts toen Pieter Jan ze toesprak. Ook Nederland en België zijn opzoek na hun zelf en hebben nu een rechts kabinet, dus waarom niet de mol uiterst rechts in beeld. Sluit ook lekker aan bij dat PO word ook te links word genoemd. Pepijn Gunneweg toch als mogelijke Mol omdat hij vertelde dat er in het laatste mandje niks zat een mogelijke tactick in de hoop dat er iemand eigenwijs zou zijn. Dat zorgde er voor dat Soundos El Ahmadi dat rechts streeks opstuurde. Pepijn Gunneweg valt mogelijk af omdat hij met de presentator zat te praten en besloot Soundos El Ahmadi er in te houden. Ook een reden waarom hij verdachts is. Nog een reden om even Soundos El Ahmadi niet als afvaller te zetten, mogelijk gebeurt later nog een paar keer.
Hou het dus voor aflevering 2 dat Karin De Groot,
Pepijn Gunneweg, Horace Cohen of Patrick Stoof de Mol zijn.