dit staat bij mijn pool
Welkom marvin bij de "Wie is... de mol? 2011" pool.
De laatste keer dat je in deze pool stemde was: 21.01.2011, 19:08:15 tijdens Aflevering 4.
kan je daar niet aan zien wie er zo vals aan het spelen zijn (nou ja vals. eerder slim)
Ja van vals spelen is natuurlijk geen sprake. Ik zag het puur bij toeval omdat degene die het als eerste postte gewoon de naam erbij had staan, en wel tussen spoilers hoe hij d'r aan kwam, maar de naam om wie het ging open en bloot. Iets later stond het wel tussen spoilertags maar toen wist ik het dus al. Ik keek bij de pool hoeveel er toen op die afvaller stonden en hoeveel nu en ik kan je vertellen dat dat iig meer dan 30 personen zijn. (inmiddels wellicht meer)
Trouwens, veranderen van de pool op het allerlaatst kan ook betekenen dat je toch een andere mol/winnaar/verliezer/ wel-geen jokers, enz. wilt invullen, ik heb dat al zo vaak gehad dat ik om half 8 ineens bedacht dat ik het toch anders wilde. Als dat nu niet meer zou meetellen zou ik pas echt oneerlijk vinden voor diegenen die pas laat van hun werk zijn o.i.d. en dan zou blijken dat de pool ineens gesloten is, of niet meer telt. Geen optie vind ik.
Terugdraaien vind ik ook raar. Ik had zelf zoiets van : ik gok erop maar wie weet is het wel nep. Maar je gebruikt toch alle informatie die je hebt?!
En mensen zijn nu van alles aan het vermijden maar kijken ze naar hoe er gestemd wordt in de pool weten ze ook voldoende. Dus vermijd dat ook maar!!!
En @Daedalus: ik zou het ook rot vinden als ik de afvaller al 6 dagen had staan. Maar je wordt toch niet benadeeld als je zelf de punten niet krijgt maar alle anderen ook niet?