Jammer de bammer, maar het is niet anders.........
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben erachter gekomen dat dit de reden is van mijn uitbarsting. Jullie nemen die beslissing en dat is allemaal leuk en aardig. Dan kom ik met argumenten waarom ik het er niet mee eens ben. Daarin word ik zelfs nog gesteund door anderen. En in plaats van een normaal tegenargument is het ineens 'jammer de bammer'. Wat is dat nou voor reactie? Als er íets denigrerend is, dan is dat het wel. Als je gewoon met goede tegenargumenten was gekomen, dan had ik nog kunnen denken, ja nou ja, vooruit dan maar. Sterker, ik had mijn pool voor volgende week zelfs al ingevuld. Ja, die 16 punten, liever heb ik ze wel, maar als je nou goed had kunnen uitleggen waarom niet, dan had ik er nog wel in mee willen gaan.
Maar dan krijg ik zo'n kleinerende uitspraak naar mijn hoofd geslingerd. Nou, dan knapt er iets in mij. Ik voel me behandeld alsof ik minderwaardig ben of zo. Mijn argumenten doen niet ter zake en worden met een kinderlijk 'jammer de bammer' aan de kant geveegd. Ja, dan word ik boos, ja. Is dat zo vreemd? Als ik hier iedereen ging behandelen alsof ze vijf jaar oud zijn, denk je niet dat mensen dan ook kwaad op mij worden?
Ik ben hier vaker uitgescholden of anderszins achterlijk behandeld, dat is allemaal prima, je doet maar, maar niet door crewleden. Naar mijn mening dienen die ten alle tijden respectvol met forumleden om te gaan en voor mij voelt het alsof dat hier niet gebeurd is.
Dus ik hoop dat in het vervolg de crewleden zich wat diplomatieker op kunnen stellen en normaal kunnen reageren op aangevoerde argumenten. Het gaat mij niet om die 16 punten, steek die maar in de fik, het gaat erom dat wanneer je op een beslissing reageert, in een soort 'hoger beroep' als het ware, je dan niet afgeserveerd kan worden met een uitspraak die klinkt als 'lekker puh'. Denk daar alsjeblieft nog eens over na, als je weer eens in de verleiding komt iemand zo te bejegenen.
[edit] mijn excuus als ik iemand gekwetst heb vanavond, dat was niet de bedoeling, maar een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen en ik voelde mij dus in het nauw gedreven. [/edit]