Ik wil even iets rechtzetten.Vorige week heb ik iets gepost,wat terug verwijderd werd(en dat vind ik trouwens terecht,ik mocht niet uithalen naar om het even wie)
Maar "doe even normaal",daar blijf ik bij
Een voorbeeld.Ik volg het niet meer en vul lukraak iets in.En ik sta op plaats 28 ofzo.
Nu zag ik toevallig terug een theorie en weet ik veel wat allemaal....van....het doet er niet toe van wie,maar lees dit even:
Jouw theorie wordt nu meer en meer self-fulfulling-prophecy als in: molloten van 't forum vinden zus en zo, wat zich weerspiegelt in jouw fraaie taartdiagrammen Das natuurlijk de facto de hele bedoeling juist van die diagrammen. Want het is de voorspelling globaal genomen zoals wij die zien hier op het forum. En toch klopt het deze serie vrij goed qua afvallers dan. En dus kun je eerder met jouw theorie goed speuren wie de mol niet is. Hou je over: de mol Heb je dus toch bereikt wat je wil bereiken maar via de afstreepmethode En die persoon staat op plaats 216......Een "kenner" dus
Waarover heeft die persoon het eigenlijk?
Nogmaal,ik wil deze persoon niet persoonlijk aanvallen of wat dan ook,maar doe toch even normaal...
In geen enkel ander realityprogramma doet men zo raar zoals bij WIDM,en hoe ingewikkelder men doet,hoe minder ze er van kennen.....
BTW,door normaal te doen heb ik toch al 2X een pool gewonnen