Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
van ruilen komt huilen.
En daar is de De tussenstand na de negende aflevering van de Wie is... de Mol?-Pool 2011!De top 3 is hetzelfde als vorige week. Gefeliciteerd Moedermol Zij heeft 896 punten De Bolle staat nog tweede en wel met 873 punten en op de derde plaats belg en hij heeft 839Wil jij weten waar jij in de tussenstand staat dan kijk je op de >>> tussenstand ranglijst <<<Jullie kunnen vanaf 23:15 uur weer >>> stemmen voor de tiende aflevering <<<!Er zijn wat minder vragen, een vrijstelling is niet meer te verwachten dus die heb ik eruit gehaald. Een joker zou nog kunnen dus voor 2 punten zit die vraag er nog in.Succes met de laatste poging!Volgende week zal de uitslag niet op het forum staan, die volgt na de 11e uitzending van Wie is ... de mol?
bijna alles goed.. tot ik op het laatste moment mijn pool veranderde
De ;lijst staat nog onzichtbaar
SHITSHITSHITSHIT. Pool vergeten te veranderen. Ik wilde Art als afvaller nog veranderen in Niemand en Nee veranderen in Ja bij wordt er een vrijstelling verdiend. Damn. Zul je nu zien dat er niemand afvalt en er een vrijstelling wordt verdiend.
Daarom hoop ik dat volgende week de Mol nog niet bekend word, dan is er nog een extra rondje voor de poule.
Een joker zou nog kunnen dus voor 2 punten zit die vraag er nog in.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
656 gasten en 4 vaste bezoekers