Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik denk dat er geen vrijstelling meer komt, maar... Een tweede vrijstelling zou opzich kunnen, maar de vrijstelling van Patrick weer in het spel brengen lijkt me niet. Patrick heeft de test niet gemaakt en ik denk dat er de komende aflevering domweg niet voldoende tijd is om er ook nog de test van Patrick in te stoppen.Het beinvloeden van de opdracht op basis van wat je hebt ingevuld in de test lijkt mij persoonlijk genoeg "de toekomst naar je hand zetten".
INCL afl 10.Als Patrick de mol blijkt te zijn (Goed vanaf afl 1)De mol een man blijkt te zijn (Goed vanaf afl 1)De Winnares Soundos is (5x ingevuld)Art de verliezer is (4x ingevuld)Nou hopelijk kom ik in de top5
de ranglijst is vanaf nu onzichtbaar.donderdag 17 maart om 22.00 uur wordt de winnaar bekend gemaakt
Verbazingwekkend dat je daar nog niet staat....
Ik snap soms niks van de pool. Ik kijk nu en er zijn 3 mensen die ingevuld hebben dat Patrick afvalt. Volgen die 3 mensen de serie wel goed? Patrick valt niet af, hij zit sowieso in de finale.
Dag pool Ach ja, winnen kon ik toch allang niet meer
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
500 gasten en 3 vaste bezoekers