Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
ik vind het goed, een titel is voor eeuwig, een striptease is maar voor een paar minuutjes
Over het algemeen laat ik al mijn kleren aan als ik mij onder mensen bevind .
Dat klinkt heel ambigu.
zucht... mannen...
Nu nog even bedenken hoe ik Anna mee uit ga vragen..
wat leuk, anna komt dus ook
Jep, ze moest komen, anders blies ik de Molfandag af
Is de kust eigenlijk ook veilig voor mensen die niet zonodig op de foto of film hoeven? Want als ik de filmpjes, enz. zie ... lijkt het me eerder een constante aanslag van foto- en videogeweld.
Patrick komt ook
Ja, ik ben wel eens met de trein naar Keulen gegaan. Maar ik vind het echt belachelijk, waarom is er niet een normale treinverbinding tussen twee (of meer) landen mogelijk? Waarom gaan NS treinen niet gewoon door naar bijv. Antwerpen en waarom gaan Belgische treinen niet gewoon door naar Roosendaal of Rotterdam of zo? Zou het internationaal toerisme zoveel begunstigen. Ik zou dolgraag onze geliefde zuiderburen willen bezoeken, maar zonder normale - normale - reisomstandigheden is dit onmogelijk. Als iemand nog een gat in de markt zoekt dat gevuld dient te worden, hier ligt hij. Internationale OV verbindingen voor een schappelijke prijs. De Europese economie zal je dankbaar zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
647 gasten en 1 vaste bezoeker