Ik heb ook geweldig genoten vandaag, was helemaal top Was de eerste keer voor mij, maar zeker niet de laatste. Ik heb met een paar mensen wat gekletst maar ik kan het niet echt onthouden met wie ik allemaal heb gepraat. Er zijn zoveel indrukken. Wat overigens ook weer juist goed is hoor.
Verder dank ik Christi, Adriaan en Mark (sorry, weet hun forumnamen niet) voor het nemen van de foto's van mij met prominenten. Te weten Art, Patrick, Soundos en Pieter-Jan
Veiling was top, maar heb zelf niet geboden. Enige item waarvan ik achteraf wel een beetje spijt had dat ik niet heb geboden was Arts rooie sake-shirt, want dat is iets waarmee je ook aanspraak kunt krijgen omdat je ermee over straat kunt en 't dan lekker opvalt.
Het vragenvuur was echt heel leuk (denk dat dat het leukste deel van de fandag is eigenlijk) en ook al waren sommige antwoorden niet heel informatief, was het vooral heel gezellig en heb heel erg gelachen om de hele club en om de reacties.
Had nog eigenlijk wel even iets willen zeggen tegen Vriendlief (tekeningen) en JvB (vodcast) maar ben daar niet echt meer aan toegekomen.
Hopelijk volgend jaar weer
Hey Erik,
Mijn forumnaam is dus MarkS41, maar ik ben hier nog niet zo actief, ben vooral actief in het avro forum. Volgend jaar zal ik mij hier ook wel wat vaker gaan melden denk ik
.
Het was ook mijn eerste fandag, maar het was echt een supergeweldigeongelovelijkefantastische dag!!! Volgend jaar kom ik zeker weer en zal ik mijzelf eerder aanmelden (DANK Lonneke14 voor je kaartje!!!! Jammer dat je er zelf niet bij kon zijn)
Ik zal de foto's morgen naar je opsturen Erik
. En ik zal mijn foto's ook nog wel op internet zetten, zodat iedereen ze kan zien, mocht iemand daar behoefte aan hebben
(als het lukt tenminste want zo technisch ben ik niet
).
Is iemand eigenlijk met alle kandidaten op de foto geweest, want ik ben alleen met Karin, Miryanna, Jan, Patrick en Soundos geweest. Ik wilde nog supergraag met Art maar het was zo druk en er was weinig tijd. Ook aan Hanna en Horace ben ik helaas niet toegekomen.
Als iemand het wel gelukt is, wat is je geheim
?