Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Als er aanwijzingen zijn dat het inschrijven er weer aan zit te komen ben ik de hele dag aan het F5-en.
Heb je er al over nagedacht dat dit nou net de oorzaak is dat de site plat ligt bij het openen van de inschrijving? Edit: hoe dan ook plan ik ook te komen, eerste keer voor mij en ik ken (dus) nog niemand hier echt. Ik hoop op een paar leuke gesprekken met de kandidaten. Ik hoop in het bijzonder dat Art en Jan komen, ben wel in voor een praatje met die twee. Maar ben vooral erg benieuwd wat er allemaal gebeurt op zo'n dag
Vorig jaar en het jaar ervoor begon de inschrijving om 10.30 op een woensdag. Gevolg: site meteen enkele minuten plat.Maar dat wil niet zeggen dat je dan meteen achter het net viste. Je moet ook geen twee weken ermee wachten, daarentegen.
Nu kunnen we de jaarlijkse wedstrijd weer hervatten: wie heeft straks inschrijfnummer 1?
ik hoop dat ik er dit jaar ook weer bij kan zijn, en mijn dochter van 10 zit zich al bijna een jaar te verheugen op haar eerste fandag......maar hebben jullie al een idee over de datum? Als het weer op een zaterdag is moet ik namelijk vrij vragen en dat moet wel een week of twee/drie van te voren.
... maar natuurlijk! Als er aanwijzingen zijn dat het inschrijven er weer aan zit te komen ben ik de hele dag aan het F5-en.Nu het inschrijven weer hier ligt, kan er dan ook weer snel een bevestigingsmail (of PM) verstuurd worden, in plaats van dat je 2 a 3 weken in spanning moeten wachten of alles goed doorgekomen is?
Trouwens, hoe moet je je inschrijven? Gaat dat via molmail, of komt er als het zover is hier een link open?
Toen het laatst in 2008.. Toen stond het uitgebreid in dit topic vermeld.En staat er een extra kopje bij "interactie".
Als de MFD er komt, zal het niet op een zaterdag zijn.
Wij zullen inderdaad sneller een bevestigingsmail sturen, al kan dit wel 2-3 dagen duren.
Even ervan uitgaande dat het doorgaat...komt Pieter-Jan eigenlijk ook? En kun je hem dan ook even kletsen?
Hij was iig in 2008, 2009 en 2010 erbij..Ehm denk eerder dat veel mensen in de rij staan om handtekeningen te vragen en een foto, maar als je een handtekening aan hem vraagt en hij is bezig die te zetten, dan kan je gauw iets vragen of een babbeltje maken..Maar geen babbel van 10 minuten ofzo
Indien de MFD er komt, komt PJ.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
naam, RealityNet
Nu online
553 gasten en 6 vaste bezoekers