FenikXI, als ik ervan op aan kan dat je om 9.26 de trein vanuit Maastricht neemt, kan ik ervoor zorgen dat jij van mij een Kruidvatkaartje hebt (tegen betaling, dat spreekt voor zich).
Ik heb er 8, ruim voldoende dus voor mijn eigen behoefte, en om eventueel iemand een plezier te doen. Die kaartjes kosten hetzelfde als een boekenweekboek met geschenk. Zorg er dan wel voor dat je rond 9 uur op het station (Maastricht, het gewone station, dus NIET Maastricht Randwyck, bent. Dan hebben we tijd zat.
Mmm. Ik realiseer me net dat je van de grens tot aan Maastricht toch ook een vervoersbewijs nodig hebt (enkele reis), je kunt het er niet op wagen om daar zwart te rijden, want daar is vaak controle. Dus wellicht is de optie van een boekenweekgeschenk toch geen gekke. Reken even uit wat het handigste voor je is. Het traject Maastricht-Amersfoort is sowieso de moeite waard om daar een boekenweekgeschek voor te halen.
Kan natuurlijk ook zijn dat je met de bus naar Maastricht komt, en dat is een Kruidvatkaartje natuurlijk wel weer de moeite waard.