Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Ik kom morgen voor het eerst naar de Molfandag. Ik heb er erg veel zin in. Volgens mij denk ik na afloop echt: ik had al veel eerder moeten gaan! Ik volg Wie is...de Mol? namelijk al vanaf seizoen 1.Jammer dat Anna niet kan komen . Hoeveel kandidaten komen er nu morgen?
Met spijt in het hart moet ik melden dat Anna niet aanwezig kan zijn omdat ze herstellende is van een operatie.
Nouja er blijven nog 8 kandidaten over. (: Al iets bekend over Peppie?
Het is zeer jammer dat Anna en Pepijn niet kunnen komen maar met 8 kandidaten én PJ mogen we best tevreden zijn
Ja alle mannen hier zaten maar te schreeuwen 'Anna gaat de keuken in op de MFD! Anna moet schoonmaken!'
Hoe werkt de Meet&Greet met de kandidaten eigenlijk ? Mag je bijvoorbeeld foto's nemen en een vraag stellen? Het lijkt mij logisch dat je wel snel door moet lopen en geen uren kan gaan staan praten met een kandidaat .
En Anton en JP toch ook? En zijn er nog andere molitems bij gekomen?
Jij ziet het al helemaal voor je waarschijnlijk. Anna in zo'n zusterpakje....
Ik heb trouwens gevraagd om een vrijstellingschijf te veilen maar dat gaat helaas niet door.
Zag ik het maar voor me
Laten we met z'n tweeën een film gaan regisseren met Anna in de hoofdrol als zuster.
Krijg je gewoon van die kaartjes met handtekeningen erop? Of moet je zelf iets mee nemen om de handtekeningen erop te laten zetten..
Alweer mijn 7e molfandag op een rij.
Dat wordt trakteren morgen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
593 gasten en 2 vaste bezoekers