Ik zit me hier een kriek te lachen met alle foto's en filmpjes! Zaaaaalig, aan al het beeldmateriaal is volgens mij toch wel te zien dat dit de tofste groep kandidaten ooit is! Gewoon al de interactie met mekaar en met het publiek is hartverwarmend en hilarisch om te zien ... En het lijkt me er ook rustiger dan eerdere edities, veel gezelliger. Het vragenvuur ziet er trouwens veel relaxter uit dan vorig jaar. En die veiling zit in een categorie apart.
Ik heb zo te zien echt iets gemist. Maar dit verlicht het gemis absoluut! Jullie zijn allemaal superbedankt voor het delen van al jullie ervaringen!
PS Soundos is buitengewoon grappig! Geef dat mens toch gewoon een eigen programma of zo ... gegarandeerd een succes want een groot deel van de WIDM-kijkers heeft haar volgens mij allang in hun hart gesloten. En de andere kandidaten en Mol zijn stuk voor stuk fantastisch fijne mensen. 't Is onmogelijk om er maar één favoriet uit te pikken. Het zal volgens mij heel moeilijk worden om deze groep ooit nog te overtreffen. En dat zegt eigenlijk zowat alles.