Door aanhoudende koppijn (sinds zondag ochtend) gaat het allemaal wat traag bij mij en heb nog niet eens al jullie mooie foto's en video's kunnen bekijken. Maar ik ben er inmiddels zodanig aan gewend dat ik wel in staat ben zelf een selectie foto's te uploaden. Ik heb de onscherpe en onzinnige foto's er zo veel mogelijk geprobeerd uit te gooien en hou er dan 30 over.
De meesten zijn impressie foto's met daarop willekeurige mensen & kandidaten. Ik heb er ook twee foto's tussen zitten van mij met een kandidaat ondanks het feit dat altijd raar kijk als ik poseer voor een foto. Er zit ook nog een zeer charmante foto tussen van Heinz met pruik
.
Mijn foto's staan hier
(in omgekeerde volgorde):
http://s26.photobucket.com/albums/c125/AKARAT/WIDM2011/Ik heb mij ondanks mijn koppijn erg vermaakt. Ik vond het erg leuk om met diverse molloten te een praatje te houden.
Het was ook erg leuk dat bij de start van de eerste meet & greet Patrick ineens aanschoof bij het tafeltje waar ik stond, waardoor ik ineens vooraan stond en een rij, en heb daar maar gebruik van gemaakt door met hem op de foto te gaan. Ik had het gevoel dat hij zelfs forumnamen herkende!
Daarnaast heb ik nog kort gebabbeld en op foto met Hanna. Erg leuke sympatieke dame!
Ik vond het ook leuk om voor het eerst (in 6 keer) eens geboden te hebben in de veiling. Ik ben erg blij met mijn woordspoor kaarten! Ik vind het wel jammer dat het niet de natgeregende kaart uit de opdracht zelf is, maar dat wist ik toen ik er op bood. Ik zou het erg leuk vinden om nog te achterhalen wie van de productie het woord "executie" op die kaart heeft geschreven.
Last but not least was ik wel een beetje
dat er 4 van mijn vragen gesteld zijn tijdens het vragenvuur. Dit was volgens mij voor het eerst dat uberhaupt één van mijn vragen gesteld werd en dan meteen een heleboel.