Ik twijfel momenteel heel erg of Anna de mol is, ja of nee
Vond wel een aantal dingen verdacht van haar.
- Licht verdacht vond ik het dat zij meteen als eerste de wandeling wou doen.
- Wat hier al eerder gezegd is: zou wel goed van haar bekeken zijn als ze de mol is van met Maryanna een groepje te vormen bij het vuurwerk angezien die er toch niks van begreep en ze dus zonder dat het opviel fouten kon maken
- Verder heb ik ook nog in het topic van afl. 1 al vermeld dat ik ook wel 2 uitspraken van haar raar vond, nl:
Wanner ze de bus instapt en zich voorstelt zegt ze iets van "Ik ben wel een leiderstyope. Allez, ik neem ze niet altijd maar krijg ze op de een of andere manier soms, en dan neem ik ze wel", ofzoiets in die aard zei ze volgens mij. Ze
krijgt soms de leiding: de mol heeft op zich wel wat de leiding, is zij dan de mol?
En wanner ze het voetbalveld opstappen zegt ze iets van gladiatoren. Gladiator = de mol?
Ook vind ik wel dat ze op de banner op de avro-site waar alle kandaten op staan wel een beetje een blik heeft van 'Ik ben de mol'
Nu?
Dit is wel niet Anna. Ik heb dit fragment nog gezien en er had iemand een ander fragment geplaatst waarop duidelijk te zien was dat dat Anna niet was.
Weet alleen niet meer precies waar, en het is wel veel werk omdat terug gaan op te zoeken