Elke keer als ik de titel van dit topic zie, 'Anna is (niet) de mol', denk ik altijd: "Ja inderdaad, ze is de mol niet." Haha die
'niet' tussen haakjes, de haakjes ervan heb ik mentaal blijkbaar al geblokt.
Dit gezegd zijnde, rond haar worden echt de meest waardeloze theorieën verzonnen als ik alles zo eens doorlees. Soms echt te gek voor woorden. Enkel in het begin leek er iets in 't verschiet te liggen voor Anna maar gaandeweg pakte de mosterd niet meer en kwam geen enkele mega-complottheorie meer vand e grond. De spiegeltheorie, daar zag ik nog iets in, dat is zowat het enige dat nog op iets sloeg. Maar op gegeven moment werd ze zelfs vergeleken met El Salvadoriaanse vrouwen die samen met haar in de bus zaten. Gekker dan dat hoef je het niet te bedenken. Kortom, je was een fijne kandidate maar als Mol totaal ongeloofwaardig nu. Ze mag nu wel gaan, alhoewel er als ze zou blijven iemand zou bijzitten die ik helemaal niet meer verdenk. Nee, laat ze toch maar gaan. Ze heeft nu wel genoeg geluk gehad. En voor het spel vind ik haar helaas niet meer interessant genoeg.
BAM!
ROOD SCHERM!