Mijn eerste post op dit forum voor serie 2011, maar ik denk echt dat deze jongen de mol is hoor. Wat ik persoonlijk jammer vind, want ik vind hem een erg leuke kandidaat en zou het jammer vinden als hij degene was met de opdracht om de boel te stieren.
Hoe dan ook.
Hij was enthousiast in de bus (vond ik). Dat kan alleen als je de race wil winnen, en dát kan alleen als je ófwel de mol bent, ófwel denkt te weten dat de mol in de andere bus zit.
Maar hoe dan ook is niemand zo zeker van wie de mol is, als de mol zelf. Veel andere kandidaten zag je dan volgens mij ook vooral gewoon het proberen leuk te spelen, omdat je het toch niet echt kan weten.
En verder, zo zei ik op een ander forum, hij heeft de overkant gehaald van de hangbrug ... maar dat levert niks op aangezien er drie het niet hebben gehaald. Op deze manier vertrouwen kweken door goed te presteren in een opdracht zonder dat het wat oplevert vind ik typisch molgedrag. Zo van "kijk, mij is niets te verwijten" maar ondertussen. Ik vind het persoonlijk wat toevallig dat er net één persoon te weinig de overkant heeft gehaald.
Maarja, dat is natuurlijk voor vier andere kandidaten evengoed een argument zoals iemand anders mij erop wees. Alleen ben ik ervan overtuigd dat Karin en Jan de mol niet zijn dus die streep ik alvast weg en daar let ik niet meer op.