Leuk bedacht maar zeiden A en JP niet iets over tunnelvisies en teveel op dingen focussen die je eerste gedachten / hunches bevestigen...?
Afstrepen wie (denk ik) niet de eerste afvaller is:
(Niet alle redenen zijn even sterk, maar dit is waarom ik denk dat hij er als eerste uit ligt)
Horace: Versprak hij zich bij Coen & Sander? (Met z'n vieren, eh, tienen) En hij is de Mol natuurlijk!
Subjectief, geen objectieve reden imho waarom hij niet als eerste exit zou kunnen gaan.
Karin: Heeft misschien een vrijstelling (beelden molmail)
Waar baseer je dat precies op dan - welke molmail en welke beelden?
Soundos: Ik zie haar handen in de intro, denk ik (op een paard) en ze heeft vrienden voor het leven gemaakt.
Ik vind dat geen echt sterk argument eerlijk gezegd, die handen. Het kunnen mijns inziens net zo goed mannenhanden zijn.
Het enige wat duidelijk is is dat ze niet enorm gemanicuurd of geverfd zijn - en qua breedte komen het me eerder als mannenhanden dan vrouwenhanden voor.
En wie zegt dat die paardenopdracht ver in de serie is? Lijkt me onwaarschijnlijker dan in de eerste afleveringen eerlijk gezegd. De eerste 2 zullen wel in en omstreeks San Salvador spelen maar dit hoeft niet extreem ver daar vandaan te zijn opgenomen.
En aangezien iedereen het beschrijft als een intense ervaring kun je ook vrienden voor het leven maken in een dag of twee - zie Loretta en haar affectie voor Sanne bijv.
Hanna: Kan zich elke dag van WIDM herinneren (meerdere dagen dus?)
Twee dagen is het minimum sws en wie weet is er wel in de eerste afl weer helemaal geen executie.. er zijn tenslotte 11 afleveringen dit keer, en maar 10 kandidaten.
Miryanna: Vrienden gemaakt, weet iets wat anderen niet weten (dus veel meegemaakt?)
Misschien heb ik een interview ergens gemist maar hoezo weet Miryanna iets wat anderen niet weten?
Patrick: Is volgens Jan de verrassing van het seizoen (langer er in geweest waarschijnlijk dus)
Tja dit is typisch zo'n uitspraak waar je mijns inziens erg weinig mee kan.
Geert was destijds ook een grote verrassing.. die had een lading jokers en presteerde het alsnog om als eerste exit te gaan.. Ik noem maar een voorbeeld.
Jan: Vindt Patrick de verrassing van het seizoen
Vraag me af of dit wat zegt over Patrick of juist over Jan.. Misschien was Jan wel verbaasd dat P niet exit ging en hij wel.
Pepijn: Hij is niet bij de executie?
Moeilijk te zeggen op de vage beelden aangezien je niet duidelijk kan zien wie er links achter zit imho. Zou kunnen, maar is pure speculatie vooralsnog uiteraard.
Anna: Zei speciaal in de pers dat ze haar boek (gedeeltelijk) tijdens de opnames had geschreven
Misschien deed ze dat juist om even aan heel andere dingen te kunnen denken - dat leek ze iig belangrijk te vinden in de interviews.
Art: (Nog) niks kunnen bedenken.
Nee want Art was niet op de perspresentatie dus dan wordt het lastiger.
Heb wel het idee dat de opmerkingen over bazigheid en felheid (gedaan door o.a. Miryanna en Pepijn) onder meer over Art en Anna gingen. Maar of dat iets zegt over wie dan eerder exit gaat ..mwah..
Kortom, een beetje wensdenken c.q. doelredeneren dit. Entertaining surely maar bijt je er niet in vast zou ik zeggen..