Ja arme Art ... not Want hij wil zo graag verdacht gevonden worden. Dus Pepijn speelt mooi het spelletje mee. Ik vind hem een van de beste kandidaten ooit die echt het spel speelt, lijkt wel wat op Sebastiaan. Terwijl bijv. Soundos er alles aan doet helemaal niet verdacht te zijn (niet eens zoals Anna op een muilezel durven meegaan ;( )
Tja ik weet niet. De mol uithangen kan best handig zijn ja en het is natuurlijk ook niet meer leuk als alleen de mol molt, dan is het tegenwoordig te duidelijk.
Maar vorig jaar bijv leek het wel alsof er alleen maar mollen aan het rondlopen waren - echt iedereen deed vreemde dingen. Dat is dan ook weer niet prettig om naar te kijken dus dat er een paar 'echte' kandidaten tussenzaten dit jaar (Miryanna, Jan en in iets mindere mate Soundos al hebben we daarover nog geen zekerheid), vind ik op zich wel een verademing.
Dat is wat anders dan gewoon weigeren mee te doen met opdrachten. Hoogtevrees is natuurlijk wel heel vervelend maar ook in het verleden hebben kandidaten zich daar overheen gezet als ze meededen aan de mol. Dat is toch een beetje onderdeel van het spel ook, je grenzen opzoeken.
Nu was dat bij de Puerta del Diablo nog wel enigszins begrijpelijk maar nu op die paarden dan denk ik echt, je probeert het niet eens. En inderdaad met als excuus 'anders verstier ik het'.
Ze probeert het idd niet eens en is veel te bezig met het spel in plaats van er deel van uit te maken lijkt het. Ergens zou ik het jammer vinden als zij heel ver komt omdat het niet echt interessant is om naar te kijken.
Art als kandidaat speelt het spel idd vrij fanatiek en slim, en het heeft hem al ver gebracht. Als hij het volgende week slim weet mee te spelen kan hij nog 1 of 2 kandidaten eruit spelen op die manier zolang hij zelf op de juiste mol zit of spreidt (dat wordt bij Art wel heel vaag gehouden overigens.. ook een reden om te denken dat hij misschien ver gaat komen nog).
Van mij mag hij er nog even inblijven iig, ik zie veel liever hem in het spel dan iemand als Soundos of Karin iig.