Mijn eerste post hier en gelijk al met een wild idee. Maar vond het opvallend en wilde het toch delen hier om jullie reacties te horen.
Horace is na de eerste aflevering absoluut mijn mol. Waarom?
Mijn lijstje...
- Het t-shirt van Horace. Hierop staat, zoals al eerder hier genoemd, een afbeelding van Jezus. Boven de deur van de bus en vlak daar naast hangen 2 bordjes met daarop de tekst 'jesucristo'. Het shirt van Horace en de bordjes kun je dus linken aan elkaar. Dit zou een verklaring kunnen zijn voor de mededeling dat de mol steeds in de bus was.
- Je ziet op een bepaald moment een soort terugblik. Horance praat dan over hoe stom het was om in de bus niet beter op te letten op mensen met een pruik enzo. Op dat moment zie je Horace weer in de bus staan. Alles is zwart/wit, behalve Horance. Alhoewel, zijn kleding is ook zwart/wit maar de envelop in zijn hand is zo ineens wel heel heel heel erg groen.
- Als de groep moet kiezen of ze wel of niet antwoord willen geven op de bonusvraag voor € 5000 zegt Horace: Ik zou zelf nu kiezen om geen antwoord te geven... Met andere woorden: mij maakt het verder niet uit of jullie geld verdienen of niet. Maar als ik niet de mol zou zijn en ik moest kiezen, dan zou ik het niet doen.
- Pieter Jan zegt: Jammer dat jullie het niet gezien hebben. Jullie zaten namelijk in de bus met De Mol... Op dat moment zie je Horace heel voorzichtig met zijn hoofd knikken.
Zo, dat was een opsomming van mijn opvallende zaken rondom Horace. Benieuwd wat jullie er van vinden!
En nee, ik heb (nog) geen last van tunnelvisie. Heb ook wel wat andere vreemde zaken gezien bij andere kandidaten. Maar Horace staat voor mij momenteel wel op de eerste plaats