Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 68
Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:58
Karin durf ik trouwens nog niet af te schrijven als Mol. Ondanks die 3000 euro uit aflevering 1.
Ja, die 3000 kan behoorlijk zand in de ogen strooien, he? Ook bij mij. Maar ja, het kan natuurlijk wel, als de Mol het op dat moment bijvoorbeeld té ongeloofwaardig vond om het niet te doen. En als je dan verder echt bijna niks goed doet.... tja, dan kun je nog steeds de mol wel zijn, idd.
Daarom denk ik juist dat Anna de mol is. Dit om te voorkomen dat je in een positie geraakt zoals Karin en Miryanne dat hadden. Uitvlucht was het lege mandje welliswaar.
"Verdeel en heers" was toch de 3e titel?
Niet mee eens? Mail: spee.jeroen@gmail.com
Vond opvallend dat Karin (volgens mij is het al eens genoemd..) toen ze het antwoord gaf in Afl 1.. Dat ze 15 zei.. En daarachter Kilometer.Anna keek om, en toen hoorde haar zachtjes zeggen, : Ja Sorry..Waarom Sorry? Ze wist toch nog niet dat haar antwoord fout was?Raar..
En Karin is toch al niet zo zeker van zichzelf, dus dan is het helemaal niet raar dat ze direct de conclusie trekt dat ze fout zit.
Door uitspraken zoals: "ik vind mezelf redelijk neurotisch. Heel snel in de stress en piekeren""als ik in paniek ben haal ik alle talen door elkaar""ik vind mezelf vrij onhandig"
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
553 gasten en 5 vaste bezoekers