Daarom riep Anna duidelijk: naar rechts, naar rechts, pas op je gaat nu naar links en BAM botsing. Maar afijn, terug naar Karin. Ik zie haar niet als de mol. Volgens mij stemden Hanna, Horace en Miryanna allemaal deels op Karin dus daaruit kun je in elk geval halen dat zij het niet is. Toch zit zij er nog steeds in. En Karin stemde op Horace >> dus zal wel antwoorden aanvinken waarbij niet alleen Horace maar waarschijnlijk ook de echte mol bij zat in 1 groepje.
Hanna gaf in de Roodshow aan te hebben gestemd op Horace, Art en Pepijn. Karin noemde ze daar niet. We weten natuurlijk niet in welke verhouding ze gestemd heeft.
In de serie noemde ze zowel Horace als Pepijn ('Horace is mijn mol', 'Ik heb iedereen weggestreept en Pepijn bleef over').
Nu kan ik 1,2,3 niet alle groepjes per aflevering meer voor de geest halen. Maar dat zal betekenen dat in aflevering 1 de mol dus bij de ontvangers zit. In aflevering 3 dus bij de ververs zit want hoe kan het anders dat zelfs nadat Horace eruit is Karin gewoon nog een aflevering door kan? Kan maar 1 ding betekenen: dat ze bij de test telkens gespreid heeft waarbij haar antwoorden naar Horace dus ook sloegen op de mol.
Horace:
- vuurwerk: verzenders ('Mol bij verzenders of ontvangers'? - Twee opties).
- vrijstellingsroute: jokers (afl 2) ('Pakte de mol een vrijstelling?' - Twee opties).
- theater: had minder dan 6 antwoorden goed.
- sniperopdracht: gedood door een sniper, was geen gelddrager (twee vragen, beide vragen twee opties)
- stilleven: gaf goed antwoord ('Gaf de mol een goed of een fout antwoord?' - 2 opties).
- plakken/verven: bij de ververs ('Zat de mol bij de plakkers of de ververs?' - 2 opties).
- performance: bij de artiesten. (Vraag:'Mol: artiest, publiekswerver of beide?' - 3 opties)
- hotelkamer: sleutel lag in de bagage van Art. ('Waar lag de sleutel van de mol?' - een van de vijf opties).
- Spreekt de mol Spaans? : nee
Overigens gaf Karin duidelijk aan niet alles op Horace te zetten (anders mogen we aannemen dat ze idd wel exit was gegaan gezien de 'tie') maar wel te blijven spreiden in die test.