Poll

Waarom is Karin niet de mol?

Karin haalt te veel geld binnen.
25 (23.4%)
Karin molt te duidelijk.
17 (15.9%)
Er zijn geen goede hints voor Karin (gevonden).
10 (9.3%)
Mijn intuïtie zegt dat Karin de mol niet kan zijn.
23 (21.5%)
Anders, (graag uitleg)
13 (12.1%)
Karin is WEL de mol.
19 (17.8%)

Totaal aantal stemmen: 68

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:58

Auteur Topic: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!  (gelezen 102155 keer)

Offline jonne17

• Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #120 Gepost op: 9-02-2011, 17:14:56 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 9-02-2011, 18:20:13 »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #122 Gepost op: 9-02-2011, 18:21:25 »
typisch weekend-telegraaf journalistiek. Er staat geen leugen in, maar ook niets nieuws.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline jonne17

• Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 9-02-2011, 18:32:34 »
Even wat anders.
Als Karin de mol is, zouden ze dan zo overduidelijk maken dat ze al twee keer op een kandidaat stemde die er daarna uit ging? Mijn inschatting is dat ze daar dan wat meer mogelijkheden open zouden houden. Nu roepen veel mensen dat ze om deze reden de mol wel moet zijn, maar ik denk dat het er veel te dik op ligt.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #124 Gepost op: 9-02-2011, 20:25:37 »
Huge spoiler
(niet openen als je écht niets wilt weten)

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #125 Gepost op: 9-02-2011, 20:31:26 »
Het lijkt dit jaar wel een sport om aan dit soort berichten, die ieder jaar opduiken, extra aandacht te schenken. Er staan in het bewuste bericht ook onwaarheden, dus ik hecht er totaal geen waarde aan.

Was het niet zo dat Paul Rabbering vlak voor de finale in serie 7 aangaf de mol te zijn? Indirect was dat ook een aanwijzing dat hij het niet kon zijn, want het zou hem anders die kwart miljoen kosten. Dus mensen konden bij de andere overgebleven kandidaten gaan wegstrepen.

Nu was het in het geval van Inge natuurlijk al een gelopen race.......

Offline jonne17

• Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 9-02-2011, 21:39:48 »
Ik geloof het pas als een hypotheekadviseur vandaag twittert dat een zekere moldeelnemer bij hem is geweest voor een extra hypotheek van een kwart miljoen.

Offline molroy

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 9-02-2011, 23:08:38 »
maar als het wel zo zou zijn gaat de avro het denk ik eerst ontkennen en als de serie is afgelopen geven ze het dus toen en krijgt ze dan een boete. ze krijgt dan vast niet direkt boete want dan bevestigen ze dit en dit kost ze dan alleen maar geld aan kijkcijfers

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #128 Gepost op: 10-02-2011, 01:20:13 »
Het lijkt dit jaar wel een sport om aan dit soort berichten, die ieder jaar opduiken, extra aandacht te schenken. Er staan in het bewuste bericht ook onwaarheden, dus ik hecht er totaal geen waarde aan.

Was het niet zo dat Paul Rabbering vlak voor de finale in serie 7 aangaf de mol te zijn? Indirect was dat ook een aanwijzing dat hij het niet kon zijn, want het zou hem anders die kwart miljoen kosten. Dus mensen konden bij de andere overgebleven kandidaten gaan wegstrepen.

Nu was het in het geval van Inge natuurlijk al een gelopen race.......
De mooiste 'spoiler' vindt ik nog altijd Dennis die op tv verklapt dat Edo de mol is. ;D

Offline Yesse

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #129 Gepost op: 10-02-2011, 08:33:02 »
Ik ben geen Karin-is-de-mol aanhanger maar het nieuwe boek van Karin gaat over een vrouw met twee gezinnen die dus veel moet liegen en 'twee gezichten' heeft.  ;)

of is dat al genoemd?

:)

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 10-02-2011, 09:33:04 »
Het is toch gebruikelijk dat alle deelnemers van de aardbodem "verdwijnen" gedurende de hele tijd van de opnames?

Anders zou je eerdere afvallers toch ook al ontdekken, omdat ze ergens ineens wel een optreden o.i.d. hebben.

Offline GeeDeeZet

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 10-02-2011, 13:22:12 »
Het is toch gebruikelijk dat alle deelnemers van de aardbodem "verdwijnen" gedurende de hele tijd van de opnames?

Anders zou je eerdere afvallers toch ook al ontdekken, omdat ze ergens ineens wel een optreden o.i.d. hebben.
Je bedoeld dus zoals met Jan het geval was!  ::rofl::

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #132 Gepost op: 10-02-2011, 17:30:10 »
Wat een geluk heeft die vrouw zeg! En hoe kan je nu Jan Hooijman aanduiden als Mol? Ze heeft keer op keer last van enorme tunnelvisie, waarschijnlijk heeft ze nu ook nog het geluk dat ze plots op de juiste Mol terecht komt.

Als ze een derde keer een verkeerde Mol kiest verdient ze het om eruit te liggen! Eens zien wie de derde persoon is die de boel loopt te f*cken volgens Karin. ::) Diegene kan dan alweer van onze zwarte lijst. ::rofl::

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #133 Gepost op: 10-02-2011, 18:12:22 »
Eens zien wie de derde persoon is die de boel loopt te f*cken volgens Karin. ::) Diegene kan dan alweer van onze zwarte lijst. ::rofl::

Mogelijk Patrick, want die koos ze niet voor niets uit bij de fotomaak-opdracht.

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #134 Gepost op: 10-02-2011, 22:59:45 »
Tijdens de wandelopdracht deed ze wel behoorlijk verdacht vond ik. Wat mij ook opviel was dat Karin toch duidelijk zei dat ze precies een uur hadden voor de opdracht, maar dat dat door geen van de lezers gehoord was. Zou ze misschien de telefoon toen al uitgedrukt hebben ofzo?

Of ze liepen gewoon alledrie niet op te letten, want eerlijk gezegd zit ik nu op Pepijn als mol. Maar ik vond het wel opvallend.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #135 Gepost op: 11-02-2011, 09:12:05 »
Wat een geluk heeft die vrouw zeg! En hoe kan je nu Jan Hooijman aanduiden als Mol? Ze heeft keer op keer last van enorme tunnelvisie, waarschijnlijk heeft ze nu ook nog het geluk dat ze plots op de juiste Mol terecht komt.

Als ze een derde keer een verkeerde Mol kiest verdient ze het om eruit te liggen! Eens zien wie de derde persoon is die de boel loopt te f*cken volgens Karin. ::) Diegene kan dan alweer van onze zwarte lijst. ::rofl::
ze gebruikt die uitspraak ook bij art vorige aflevering: die loopt de boel te f*cken ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molroy

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 12-02-2011, 22:05:22 »
waarom is dit topic zo dood? ::oink::
op mijn lijstje staan patrick en pepijn samen bovenaan en karin staat daar achter.
ik vind haar nog steeds verdacht. art, soundos en anna zijn het voor mij duidelijk niet, maar karin zou nog best wel eens kunnen.
in het begin was ze juist niet verdacht (1e 2 afl.) maar daarna werd ze pas echt verdacht, hierdoor schreven heel veel haar direkt al af. maar in aflevering 3 tm 6 was ze toch echt wel verdacht hoor. vooral vorige aflevering.
iedereen vond pepijn vorige aflevering super verdacht maar zij was toch veel verdachter? ik denkt dat ik maar eventjes een overzichtje van haar acties ga maken om jullie te overtuigen :p

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #137 Gepost op: 12-02-2011, 22:06:56 »
waarom is dit topic zo dood? ::oink::
op mijn lijstje staan patrick en pepijn samen bovenaan en karin staat daar achter.
ik vind haar nog steeds verdacht. art, soundos en anna zijn het voor mij duidelijk niet, maar karin zou nog best wel eens kunnen.
in het begin was ze juist niet verdacht (1e 2 afl.) maar daarna werd ze pas echt verdacht, hierdoor schreven heel veel haar direkt al af. maar in aflevering 3 tm 6 was ze toch echt wel verdacht hoor. vooral vorige aflevering.
iedereen vond pepijn vorige aflevering super verdacht maar zij was toch veel verdachter? ik denkt dat ik maar eventjes een overzichtje van haar acties ga maken om jullie te overtuigen :p
Ik vind haar ook nog steeds heel erg verdacht hoor ::jaja::

Offline molroy

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 12-02-2011, 22:10:03 »
Ik vind haar ook nog steeds heel erg verdacht hoor ::jaja::
fijn :)
ik had haar eerlijk gezegd al afgeschreven maar toen vroeg me moeder waarom kan karin niet de mol zijn dan? en toen zei ik omdat ze al 3000 heeft verdiend maar dacht toen dat is ook het enigste en in groepsopdrachten presteert ze echt 3x niks, dat maakt ook wel verschil

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #139 Gepost op: 12-02-2011, 22:11:10 »
die 3000 euro heeft ze er al dubbel en dwars uitgemolt