Ik erger me al sinds dag 1 van de serie aan haar, eerlijk gezegd.
Ik begrijp niet wat mensen grappig aan haar vinden ik vind haar neurotische gedrag behoorlijk op de zenuwen werken als ik eerlijk ben.
Daarnaast heeft ze ook nog de leukste andere kandidaten uit het spel geholpen - veronderstellende dat ze de mol niet is, aangezien het me vreemd voorkomt dat er 3 mensen op haar stemden en er allemaal uitvlogen. Ofwel ze is zo'n overduidelijke mol dat werkelijk iedereen op haar stemde maar dat is ook niet logisch gezien de exit van Jan en het stemgedrag van Soundos.
Ik ben bang dat we wrsch tot aan de finale aan haar vastzitten. Het zij zo.
Erg jammer ik had veel liever andere mensen in de finale zien staan, that's for sure. Maar goed, helaas hebben we het in widm niet voor het zeggen, noch qua mol noch qua finalisten.
Edit:
Laat ik deze post iets nuanceren..
Waar ik me vooral aan erger (behalve alle onnodige commentaren tussendoor over 'ik snap niet hoe dat kan' etc) is dat ze het spel niet lijkt te snappen of echt speelt (althans voor hoe het mi zou moeten in deze fase van het spel, zeker!).
Weliswaar weet ze een mooie nepmol uit te hangen waar mensen intrappen (veronderstellende dat ze niet de mol is- als wel ben ik heel benieuwd hoe dat mogelijk is iig, want dan is Art mijns inziens ook nog wel een optie..) , maar verder draagt ze helemaal niks bij.
De laatste opdracht ook weer - je kan best hoogtevrees hebben, vervelend maar
doe iets.Met die jeeps net zo goed (in mindere mate Soundos maar ook wel een beetje) - ga niet in die jeep commentaar zitten leveren maar lever een bijdrage.. Mensen als Horace en Pepijn waren echt leuk om naar te kijken, die speelden echt het spel. Nu hoeft niet iedereen even bloedfanatiek te zijn, maar bij Karin heb ik gewoon het idee dat ze alles als een of andere grote opoffering en zelfoverwinning ziet.
'Kijk mij op dit touw', Ik werd zo chagrijnig op dat paard dat doe ik nooit meer, oh nee we moeten toch niet voetballen.. etc etc. Overigens vind ik het wel mooi dat ze zichzelf overwon bij Diablo, maar ook dat werd enorm breed uitgemeten terwijl ook Anna en de anderen hier over een drempel moesten gaan..
Ik vind het zo jammer dat mensen die met hart en ziel het spel speelden het veld moeten ruimen voor iemand die alles als een enorme zelfopoffering schijnt te zien.
Ok toegegeven, is heel persoonlijk. Maar ik kijk echt veel liever naar iemand die gewoon lekker opgaat in het spel en zich eraan overgeeft.