Ik heb het hele forum van Karin nagepluitst en kwam de volgende uitspraken niet tegen. Dus even hier op een rijtje.
‘De-eerste-tweeafleveringen-theorie’ in mijn achterhoofd, waarin Karin in aflevering 10 eruit zou gaan, heb ik toch enkele opmerkingen van Karin opgezocht en uitgetypt. Ik heb alle afleveringen nog eens nagekeken en twijfel tussen Art en Karin. Ik hou graag alle opties open, maar deze opmerkingen geven wel veel prijs.
Uitspraken Karin:
Aflevering 1:
Vanaf 40:33
“3000. Ik voel geen enkele blijdschap met het feit dat ik 3000 euro heb binnen gesleept. Dat doet me eerlijk gezegd helemaal niks, als ik vanavond (lachend) op het vliegtuig naar huis moet”.
Aflevering 2:
-
Aflevering 3:
Vanaf 45:37
“Ik ga het niet doen natuurlijk, maar ik zou bijna alles op Horace zetten. Ik kan alleen naar de laatste opdracht kijken. Horace is de mol. Ik vind het eigenlijk bijna dom. Zo over duidelijk de mol is dit, dat kan gewoon niet missen”. (Karin is in beeld als ze dit zegt. Horace valt deze aflevering af).
Vanaf 47:49
“He, nou ja. Ik was echt stom verbaasd dat Horace een rood scherm kreeg. Ik dacht eigenlijk: ik zit gewoon al in de finale, want ik weet wie de mol is”.
Aflevering 4:
Vanaf 44:16
“Het voelt voor mij echt als Russisch roulette, ik dacht Horace is de mol. Ik ben door het oog van de naald gekropen. Maar als ik een rood scherm krijg, dan ben ik als nog heel erg trots op mezelf. Maar ik wil niet, ik wil blijven”.
Aflevering 5:
Vanaf 43:04
Pieter Jan zegt:”Tijd voor de test, elke kandidaat beantwoord 20 vragen over de mol. En degene met de meeste foute antwoorden moet onmiddellijk naar huis. Uiteraard blijft de mol altijd in het spel”.
Karin loopt in beeld om de test te gaan maken.
“Ik besef heel goed dat de kans 20 procent is dat er een roodscherm komt. Anna heeft een vrijstelling, laten we even er vanuit gaan dat Anna niet de mol is. Dus zijn er twee mensen die niet naar huis gaan en vijf die wel naar huis kunnen”. (Jan gaat eruit, er zijn op dat moment 7 kandidaten in het spel).
Aflevering 6:
Vanaf 29:15
“Dit slaat helemaal nergens op. Ik krijg er ook een beetje de slappe lach van. Dit sloeg echt nergens op. Ze gingen alle kanten op en er zat geen plan achter. Het was een chaos. Ik dacht ook eerlijk gezegd: We kunnen beter ophouden, want we gaan het nooit redden”. (De slappe lach, zoals in het filmpje van achter de schermen).
Aflevering 7:
Vanaf 29:58
“Ik dacht alleen maar, weet je wat ik doe. Ik doe dezelfde tactiek als altijd, namelijk niet kijken”.
Luister ook even naar wat Pepijn zegt vanaf 44:28.
Vanaf 44:45
“Pepijn doet altijd een beetje geheimzinnig en een beetje ingewikkeld. Ik heb pas wel heel veel met hem gedeeld, maar dat was omdat hij mij heel veel vragen wilden stellen. En toen zei ik: “ja ik wil jouw wel vertellen welke krant ik lees, maar dan wil ik het ook van jouw weten”. Dus toen heeft hij mij heel veel verteld, maar dat was eigenlijk dat hij dingen van mij wilde weten. Omdat ik toch wil spreiden zet ik in op Pepijn”. (Pepijn valt deze aflevering af).
Aflevering 8:
Vanaf 43:06
“Nou ja, op dit moment in het spel denk ik dat iedereen, iedereen verdenkt. Dus dan zullen ze misschien mij ook verdenken. Ik breng niet heel veel geld in het laatje, dus dat zou kunnen. Ik ga een grote gok wagen bij de test, ik ga inzetten op een mol en dat is het een beetje god zegen de greep”.
Vanaf 47:40
Fluister toon: Aaah, Je zei al je hebt Russisch roulette gespeeld, aaah.
“Ik heb altijd gedacht: deze dame komt zeker in de finale en als ze in de finale komt dan wint ze hem. Maar goed ze kreeg een rood scherm”. (Over de executie van Anna).