Poll

Waarom is Karin niet de mol?

Karin haalt te veel geld binnen.
25 (23.4%)
Karin molt te duidelijk.
17 (15.9%)
Er zijn geen goede hints voor Karin (gevonden).
10 (9.3%)
Mijn intuïtie zegt dat Karin de mol niet kan zijn.
23 (21.5%)
Anders, (graag uitleg)
13 (12.1%)
Karin is WEL de mol.
19 (17.8%)

Totaal aantal stemmen: 68

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:58

Auteur Topic: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!  (gelezen 102072 keer)

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #240 Gepost op: 26-02-2011, 00:23:08 »
*Molow schreeuwt nog: Nee! Kom er uit! Doe het niet! Maar het is al te laat*
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #241 Gepost op: 26-02-2011, 01:14:36 »
Ach, doe geen moeite ... ze is vast al op weg naar Frankenrijk. ::) ::rofl::

Offline juul4

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
« Reactie #242 Gepost op: 26-02-2011, 13:21:11 »
*Molow schreeuwt nog: Nee! Kom er uit! Doe het niet! Maar het is al te laat*

Lief van je... maar laat mij maar ff lekker eigenwijs zijn dit keer  ;)

't is me domweg te druk in de Patricktunnel  ::hypocriet::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Wieisdiemolnou

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 26-02-2011, 14:08:31 »
Karin kon niet de mol zijn, ze haalde immers 3000 euro binnen in de 1e aflevering. Maar nu ...

Misschien deed ze dat wel voor vertrouwen en wist ze dat ze dat ongedaan ging maken met de busrace. Desnoods de andere bus laten crashen  ::rofl::

Dus als je dat tegen elkaar zou mogen wegstrepen dan is ze eigenlijk wel heer erg mollerig en brengt nauwlijks geld binnen!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #244 Gepost op: 26-02-2011, 14:08:39 »
Ik twijfel toch nog steeds over Karin, maar het heeft nu geen zin meer om mijn pool te veranderen. Marc-Marie Huijbregts zei gisteren in DWDD dat Karin zich echt dommer voordoet dan ze is en dat ze best de mol kan zijn. Aan de andere kant kan ze dit ook doen om zich verdacht te maken. Dit doet Art ook volgens mij.
Art en Karin twitteren best veel met elkaar (band gekregen?) dus ik vermoed dat ze  misschien wel allebei in de finale komen. Ik zit op Patrick maar als het Karin zou zijn, zou het me niet verbazen.
Ze is weliswaar geen actrice maar ze speelt het spel heel goed! (denk bijv. aan de bussenopdracht waar ze meteen de andere bus ramde, dat zou echt een mollenstreek kunnen zijn, maar ook Miss Marple in de jeep die de hele tijd schreeuwt dat ze op moeten schieten en dingen over moeten slaan etc..en verder niet veel doet en dan die dubieuze hoogtevrees en ze maakt ook goed anderen verdacht, dat begon al in het begin (hotelkameropdracht) met Horace ten opzichte van Miryanna, bij de koeienopdracht legt ze de nadruk op Art die niet van zijn paard af wil stappen, in afl. 7 maakt ze  Patrick verdacht t.o.v. Art als Patrick haar aanvalt dat ze stond te niksen) Ze komt met veel dingen weg.

Aan de andere kant dacht ik dat o.a. Pepijn de test op Karin heeft ingezet en eruit lag maar dat hoeft niet natuurlijk.

De lijst van verdachte acties is voor Art en Patrick ook erg lang maar Karin blijft een gevaarlijke outsider wat mij betreft. Helaas komt Karin helemaal niet in mijn pool voor... :-\\

Offline avonasac

• Forumlid
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
« Reactie #245 Gepost op: 26-02-2011, 19:04:52 »
Ik heb alle afleveringen van Wie is de Mol terug gekeken vanaf 1999 tot en met nu en alle aanwijzingen die worden gegeven over hoe je de MOL kan vinden opgeschreven. Wat me op viel was de hint in de afleveringen met Ivonne Jaspers.

In de eindaflevering met Ivonne Jaspers, verteld Ivonne er over dat ze de vlieger met de tekst MOL er op pakte.
Haar uitleg was: Want wie heeft de vlieger met de MOL in het programma "Wie is de MOL", juist de MOL.

Tijdens aflevering 8 bij de testvragen krijgt Karin de vraag: "Wat is het favoriete tv-programma van de MOL'.
(Als je de aanwijzing van Ivonne in je achterhoofd hou, zou de MOL hier op antwoorden "Wie is de MOL").

Wat gebeurt er in beeld.
De muiscursor gaat eerst richting Spoorloos (Toevallig een programma die Karin presenteert) maar kiest toch voor het antwoord "Wie is de MOL".
En wie kiest in het programma "Wie is de MOL" voor dit antwoord, juist de MOL.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2011, 19:06:38 door avonasac »
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 26-02-2011, 20:20:17 »
je hoeft niet elke keer mol met hoofdletters te schrijven hoor. ::rofl:: En het zou idd een hint kunnen zijn. :)

Offline saroja

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 26-02-2011, 21:06:04 »
Bij Karin heb ik altijd zo'n Inge Ipenburg-idee. De dame op leeftijd die men een beetje vergeet. Af en toe lijkt het alsof ze dingen niet begrijpt maar ondertussen is ze gewoon de mol.  ;D

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 26-02-2011, 22:25:01 »
Heeft ook een Aha-erlebnis bij het Antwoord Utrecht (zusterstad Leon..).
Hmmm...
Dat ze op antwoord "6" direct zegt "Plus 5 is 11" lijkt verdacht, maar ook zij kan tellen en is het net als ons opgevallen dat veel codes samen 11 maken.
Wellicht is dat al lang een "hot" item onder de kandidaten.
Omnia vincit amor

Offline molfanelies

• Forumlid
Waarom is Karin niet de mol?
« Reactie #249 Gepost op: 27-02-2011, 14:09:58 »
Mijn mol is eruit! Anna was vanaf het begin mijn mol. Nu moet ik een nieuwe zoeken en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen/willen helpen. Aangezien ik eigenlijk alleen het Anna forum heb gevolgd heb ik nu niet veel zin om 5000 reacties door te lezen.
In deze poll gaat het erom waarom Karin niet de mol is. Door te stemmen op de poll en een korte uitleg te geven bij je antwoord met eventueel een verwijzing naar een reactie op de hoofdtopics (graag topic + pagina)kunnen we de theorieën hier kort en duidelijk onder elkaar zetten.

Hopelijk willen jullie hieraan meewerken om mij en de anderen uit de Annatunnel te helpen een nieuwe/echte mol te vinden!

Zie ook de polls waarom Soundos, Art en Patrick de mol niet zijn!

Offline Lo

• Forumlid
Re: Waarom is Karin niet de mol?
« Reactie #250 Gepost op: 27-02-2011, 14:41:51 »
Waarom is Karin niet de mol? Je kon haar meteen afl. 1 al strepen met die dikke vette 3000 euro.

Zonde hoor want ze zou giga leuk zijn.

2e argument is dat ze net als Art al diverse slachtoffers heeft gemaakt. Praktisch alle afvallers gingen vol op 1 van deze 2 en er dus uit.

Dat viel hier niet aan te vinken. Ik vind de rest van de redeneringen zwakker. Karin molt te duidelijk? Nah, zou nog kunnen, Er zijn geen goede hints voor Karin of intuïtie? Nah, te vaag.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 27-02-2011, 14:43:53 »
Er zijn te veel kandidaten afgevallen die overduidelijk op Karin zaten.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 27-02-2011, 14:48:27 »
Sowieso geloof ik niet in de test.. In de montage kan er veel gebeuren qua biechts en beeld..

Vera noemde Jon ook op in afl1.. En geert vertrouwde Milouska ook voor geen meter..Dat zeiden ze beiden tijdens hun biecht.. En ze vlogen er allebei als 1ste uit..

Het is ook wat de makers ons willen laten geloven ;-) Denk aan Jan die zei duidelijk in zn laatste test biecht.. : Soundos.. Bleek dat ie daarna dus op Art heeft gezeten..  :-\\
Teminste dat maakte hij soort van duidelijk in de roodshow..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 27-02-2011, 14:53:21 »
Het is ook wat de makers ons willen laten geloven ;-) Denk aan Jan die zei duidelijk in zn laatste test biecht.. : Soundos.. Bleek dat ie daarna dus op Art heeft gezeten..  :-\\
Teminste dat maakte hij soort van duidelijk in de roodshow..

Hij zei dat hij niet op Soundos had gestemd iig.
Uit Jan's hele gedrag en biechts tot dan toe blijkt dat hij op Art zat ('Verkeerde paard').

In de serie wordt regelmatig creatief geknipt en geplakt qua verdenkingen, ja, met name als de kandidaat in kwestie nog even op de verdachtenlijst moet blijven staan.

Vorig jaar was men heel open over de verdenkingen bij Schiffers (en werd dit later ook in afl 10 bevestigd toen de eerder afgevallen kandidaten met elkaar kletsten).

Drie kandidaten hebben aangegeven grootdeels of geheel op Karin te hebben gestemd. Pepijn gaf aan Karin nog steeds als mol te hebben (misschien een Dick Jol syndroompje?  ;D )
Bovendien heeft Pepijn Karin herhaaldelijk genoemd, en haar gedrag ook besproken met Anna. Het feit dat hij verder jokerloos de test inging is ook een indicatie dat dit goed kan kloppen (ie geheel voor Karin gaan)  - want zoals hij zelf al zei voor iemand anders had hij sws al niet voldoende informatie verzameld in dit stadium.

In ieder geval vind ik het zeer onwaarschijnlijk dat drie verschillende kandidaten hierover zouden liegen bij live opnames in radio interviews.  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2011, 15:11:10 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 27-02-2011, 15:03:00 »
Uitgaande van polidoli's schemas heeft ze bijna evenveel geld in de pot gebracht als Art, Soundos en Patrick samen.

Bovendien,
Er zijn te veel kandidaten afgevallen die overduidelijk op Karin zaten.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 27-02-2011, 15:30:48 »
Sowieso geloof ik niet in de test.. In de montage kan er veel gebeuren qua biechts en beeld..

Vera noemde Jon ook op in afl1.. En geert vertrouwde Milouska ook voor geen meter..

Als mensen wat roepen over kandidaten zegt dat idd geen meter want elke kandidaat zegt over elke andere iets dus het is ff knippen en plakken wat je wilt tonen. Je haalt de bull-shit (Jan op Soundos etc.) er ogenblikkelijk uit.

Maar zoals in de kerk blijkt weldegelijk wie op wie zit en zo sijpelt uit elke aflevering wel door wie op wie zit. De kandidaten zijn ook dit jaar weer bijzonder consequent geweest. Zeer velen gingen al snel op 1 mol zitten en waren er niet af te branden. De testresultaten moeten giga uiteen hebben gelopen; alle afvallers hebben steeds ver onderaan gestaan tov. de mensen die Patrick meenamen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 27-02-2011, 15:38:14 »
Nog voor de serie besloot ik voor mezelf 'Ik streep 1 iemand af. Dit wordt Karin want ze zullen niet 2 jaar achter elkaar een vrouwelijke mol met een K doen...' Karin had ik dus al afgestreept. Daarbij vind ik dat ze geen goede mol taktiek heeft. Een beetje Milouska 2, en dat zou niet leuk zijn. Verder ook mn intuïtie, 50 euro vraag verkloten, 3000 euro pakken, ik zie haar niet 'Ik ben de mol' zeggen in afl 11 etc.

Dat was mijn levensverhaal danku.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #257 Gepost op: 27-02-2011, 15:45:37 »
Niet dat ik het geloof ofzo, maar..

Citaat
Even kijken, wie zijn er nu nog over? Karin, Soundos, Patrick en Art en één van deze vier ben ik...

één van deze vier, de eerste van die vier, Karin?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 27-02-2011, 15:48:05 »
Niet dat ik het geloof ofzo, maar..

één van deze vier, de eerste van die vier, Karin?

Nee. de nummer 3 natuurlijk, P@3k  ::jaja::

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #259 Gepost op: 27-02-2011, 15:50:04 »
Nee. de nummer 3 natuurlijk, P@3k  ::jaja::

Nee, SO"UN"2  ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48