Ik twijfel toch nog steeds over Karin, maar het heeft nu geen zin meer om mijn pool te veranderen. Marc-Marie Huijbregts zei gisteren in DWDD dat Karin zich echt dommer voordoet dan ze is en dat ze best de mol kan zijn. Aan de andere kant kan ze dit ook doen om zich verdacht te maken. Dit doet Art ook volgens mij.
Art en Karin twitteren best veel met elkaar (band gekregen?) dus ik vermoed dat ze misschien wel allebei in de finale komen. Ik zit op Patrick maar als het Karin zou zijn, zou het me niet verbazen.
Ze is weliswaar geen actrice maar ze speelt het spel heel goed! (denk bijv. aan de bussenopdracht waar ze meteen de andere bus ramde, dat zou echt een mollenstreek kunnen zijn, maar ook Miss Marple in de jeep die de hele tijd schreeuwt dat ze op moeten schieten en dingen over moeten slaan etc..en verder niet veel doet en dan die dubieuze hoogtevrees en ze maakt ook goed anderen verdacht, dat begon al in het begin (hotelkameropdracht) met Horace ten opzichte van Miryanna, bij de koeienopdracht legt ze de nadruk op Art die niet van zijn paard af wil stappen, in afl. 7 maakt ze Patrick verdacht t.o.v. Art als Patrick haar aanvalt dat ze stond te niksen) Ze komt met veel dingen weg.
Aan de andere kant dacht ik dat o.a. Pepijn de test op Karin heeft ingezet en eruit lag maar dat hoeft niet natuurlijk.
De lijst van verdachte acties is voor Art en Patrick ook erg lang maar Karin blijft een gevaarlijke outsider wat mij betreft. Helaas komt Karin helemaal niet in mijn pool voor...