Overacting indeed. Ik snap vooral dat agressieve niet zo elke keer. Dat staat me soms toch wat tegen. Kan hij achteraf wel beweren dat het allemaal een act was maar zo langzaamaan koop ik dat niet meer zo, ik denk dat hij gewoon op bepaalde momenten echt wel zo is.
Het is namelijk voor een mol helemaal niet per se functioneel om zo over the top te reageren, het wekt nogal wat argwaan.
Volgens mij dachten Art, Karin en Soundos dat ook want na deze aflevering zijn zij waarschijnlijk allemaal voor Patrick gegaan.
Volgens hun eigen biechts iig wel ja. Karin geeft aan weer te twijfelen maar dat is logisch gezien hoeveel mannen er al van haar mollijst gevallen zijn - ze heeft alleen Art nog niet gehad..
sws is er een goede kans dat ze aan het kortste einde trekt omdat Soundos al veel langer op Patrick zit en Art als zn maatje ook veel informatie heeft/ krijgt (dat blijft me niet lekker zitten overigens maar soit..).
Vond het nogal een flauwe invulling aan de mol zoekt contact. Misschien bedoeld om de kijkertjes op het verkeerde been te zetten, en de mol heeft natuurlijk vaker een vrijstelling gehad in dit stadium, maar dan moest daar doorgaans ook wel wat voor gedaan worden.
Nu vind ik dit toch wel wat vreemd, want Karin levert wel haar joker in maar 'bij toeval' is het dan ineens Patrick die contact krijgt. Beetje onzinnig vind ik. Ik denk dat zijn 'vrije invulling' van de toekomstige bomen opdracht (zoals hierboven verondersteld) dit niet per se rechtvaardigt.
Eigenlijk begrijp ik de meerwaarde het hele 'molcontact' gedoe niet, had hem gewoon samen met de andere 3 om een vrijstelling voor de finale laten strijden.