Ik ben nu bezig om alle afleveringen te herbekijken en dan met name me richt op Patrick.
Aflevering 1.
Patrick komt als 8e de bus binnen en stelt de vraag van hoe hard kan de bus aan een kind en die weet het natuurlijk niet. Hij zegt ok dan is het me nu duidelijk. Begin van de juniorserie (6 afleveringen) met als strip Kuifje. Tintin of tien tien.
Als PJ zegt dat de kandidaten met de mol in de bus zaten doet Patrick verblind met zijn handen. De foto van de mol Amin in de juniorserie aflevering 2.
In het stadion krijgen ze 6 kleuren en er liggen 3 stokjes. Die 3 stokjes snap ik niet, misschien om samen tot het getal 9 te komen en die staat voor de kleur wit.
De kleuren op rij waren paars rood geel wit groen blauw.
Patrick hutselt de kleuren nogal. Hij zegt: elke kleur heeft 4 letters, blauw (6) is a t/m d, wit (9) is e t/m h, groen (5) is i t/m l, meer horen we niet.
In de electronica staat blauw voor 6, wit voor 9 en groen voor 5 is samen 20 (tien tien). Blauw was de junior serie en groen staat voor de volwassenserie.
Bij de vrijstellingsroute zegt PJ dat er 10.000 euro te verdienen was maar dat klopt niet. We horen Patrick zeggen: 3000 1000 1000 500 3000 (deze laatste noemt hij in eerste instantie niet). Deze bedragen opgeteld is geen 10.000 zoals PJ zegt maar 8.500, een verschil van 1500. Patrick zelf pakt 4 jokers.
In aflevering 9 heeft Patrick het over 1500 jaar inplaats van 15000 jaar. Hier komt het verschil van 1500 terug. Toeval?
Bij de test gaat Patrick als 8e en krijgt vraag 20 wie is de mol, verder zien we niets.
Beelden volgende week: Patrick's verhaal tomeloos positief.