-Bij de show was het moeilijk om iets te mollen natuurlijk, een emmer confetti in het publiek gooien zorgde niet voor minder publiek.
Bij die opdracht kon er imho alleen gemold worden in de groep die mensen ging ronselen.
Patrick probeerde daar wel bij te komen maar dat werd geblokkeerd door Art. (Kan mols van beide heren zijn afhankelijk van je optiek..)
-Volgens mij had Patrick in eerste instantie ook graag alleen op de kamer gezeten omdat hij dan de laatste schakel in de sleutelopdracht was en over de bagage kon beslissen. Dat lukte niet maar met Pepijn samen bakte Patrick er ook weinig van en bovendien liep de hele opdracht al spaak zonder dat er echt ingrijpen van de mol noodzakelijk was.
Ook daartoe heeft hij de aanzet gegeven ja. Hij was het die begon over de snurkdecibellen en dus alleen wilde zijn. Toch denk ik dat de opdracht an sich sws weinig kans van slagen had door de opzet. Desalniettemin heb je sws kans dat bagage teruggekocht kon worden dus als mol is dat mooi op je conto.
-En als laatste nog die onbegrijpelijk boosheid over de bagage. Vind het gek dat alleen Soundos Patrick echt zwaar schijnt te verdenken en zijn gedrag nep vindt.
Art gaf eveneens aan Patrick te verdenken.
Kleine aanvulling:
De aflevering heet 'Verdeel en Heers'.
Als er iemand van deze club tot nu toe deze tactiek heeft toegepast m.i. is het Patrick.
Eerst bij de vrijstellingsroute door te gaan stoken tegenover de toch al vernederde en geirriteerde laatste lui van de club die elke keer hun kansen op een langer verblijf in de serie zagen slinken en joker na joker, vrijstelling na vrijstelling aan hun neus voorbij zagen gaan.
Door iedereen 'egocentrische klootzakken' etc te noemen (terwijl hij zelf ook geen geld pakte..) stookte hij het vuurtje aardig op. Gevolg: bijna ruzie en de ene groep nam de andere hun egocentrisme kwalijk..
Tweede keer dus hier met de koffers en alle bombarie en kabaal die hij hier weer maakte. De dames wilden 'gul' (?) de koffers afkopen maar Patrick vond het nodig hen af te snauwen. Beetje vreemd gedrag sws, ook wel voor een mol trouwens maar het kan een dekmantel zijn, zeker.
Zou me niets verbazen als we meer van dit soort gedrag van hem gaan zien.