Eerst even Filemon bedanken voor het verpesten voor al die mensen die pas later wilden gaan kijken. Ik kon niet om 20.30 kijken ik dacht ik ga eerst even na Paul de leeuw en powned kijken. Ik zapte meteen weg,maar ik zag toch Patrick in beeld. Ik ben dus nu maar meteen gaan kijken ipv nog meer risico te lopen wie het zou zijn.
Patrick dus, maar dus ook een beetje Art toch. Zelfs als dat bij De leeuw niet was gebeurt vind ik het wederom een tegenvallende terug blik. Niks over de laatste paar seconden bij het vlotje springen bv en geen opmerkingen van Patrick over aflevering 9. Ook lijkt het of Pieter Jan het een beetje gehad lijkt te hebben. Het begon ook pas om 20.37 zag ik en is dat ik Patrick sympatieker vind en de rest van de reeks echt top was, maar deze aflevering valt dan toch een beetje buiten de boot.
Niet eerder dan een paar weken van te voren wil ik pas weten wie er mee doen, vanaf het moment dat Patrick mee zou doen dacht ik hij is de mol, helaas toch uit eindelijk 1x ingevuld en niet zo als bij Inge vol gehouden.