De eerder gemaakte screenshots van Moedermol op blz 15 van dit topic overtuigen mij wel als de mol in de bus.
Deze man zie je inderdaad bij de backstagebeelden omhoog de straat inlopen langs de regie-assistente en Anne Shot daarna, dan zie een glimp van het instappen van deze man, net voordat Anne instapt.
Vervolgens (kijk anders de busopdracht van afl 1 maar eens terug) staat deze dikkige man bij iedere kandidaat op een andere plek in de bus. Als je El salvadoriaan bent, dan ga je in de bus, je gaat zitten of staan, maar je verplaatst je niet zoveel en vaak lijkt mij.
dus:
Waar staat de man met blauwe shirt en rode kraag in de bus.
Bij Pepijn, is de verdachte man met rood/blauw shirt niet zichtbaar in een shot.
Bij Art, stapt deze man achter Art in....(alhoewel, de man die acher hem in stapt, lijkt een andere man dan het shot erna, plaatje 1&2 man die instapt na Art, plaatje 3 man die ik verdenk)
(En dan het shot daarna staat de slanke versie weer achterin, dit gooi ik op montage geknutsel, zelfde shot is zichtbaar als patrick in de bus is.)
Dan is Art klaar en stapt de verdachte man uit de bus en ik vind hem niet lijken op de eerste man die achter Art in de bus stapt.
Bij Anne : Geen shots zichtbaar van de verdachte man
Bij Karin : Is de man in de deuropening....weer te laat ingestapt? dus na de kandidaat? Terwijl je toch al in de bus zat? Dan zou hij halverwege moeten staan nietwaar? Verder zie je hier duidelijk een Patrick postuur maar dan met bruine huidskleur.
--wel is waar dat de volgorde van de kandidaten die we zien ook niet de werkelijke chronologische volgorde hoeft te zijn--
Bij Soundos: Zie je geen glimp van de verdachte man (dus ook niet bij de deur)
Bij Jan Staat de verdachte man voorin andersom dan eerst en kijkt naar mijn mening wat weg als Jan instapt.
Bij Hanna Daar vraagt Hanna iets aan de verdachte man. Het is erg moeilijk te zien of dat Patrick is. Wel denk ik lichtgekleurde ogen te zien en niet diepbruin zoals je bij een El Salvadoriaan verwacht.
Bij Patrick Zie je de verdachte man niet, wel het shot met de dunnere versie in hetzelfde shirt.
Bij Myrianne staat de verdachte dus achteraan, Myrianna probeert langs hem te komen, maar wordt tegenhouden, door de verdachte man.
Bij Horeca staat hij weer vooraan en probeert Horeca steeds om hem heen te kijken om achterin te gluren.
Deze persoon staat dus op veel verschillende plaatsen en dat vind ik verdacht.
Daarnaast is de man die achter Art instapt echt een andere man dan degene die we later zien bij Hanna, Karin, Jan en Myrianne bijvoorbeeld, maar wel met hetzelfde shirt. De man die acher Art instapt zou toch ergens voorin moeten hangen ook? Maar daarna zie ik deze man nergens meer. De man die we zien in het derde shot (plaatje 3) is toch echt een ander, met donkerder haar ook.
Dan is er nog een dunne versie die te zien is in een shot bij Art en Patrick ook met het blau/rode shirt.
Kleur Bekennen zo heet de aflevering
De bus hangt daarnaast ook helemaal vol met Blauw en Rood. Ik zou zeggen kijk de busopdracht nog eens na en let op de blauw/rode man.