Patrick was best bot tegen die jongen in de boot, niet bepaald beleefd. Moest wel erg lachen om die jongen die niets van de blijdschap van Patrick begreep toen hij de brief van de mol kreeg!
Patrick is wel vaker nogal bot bezig. Deur in het gezicht van Anna dichtgooien, gescheld en getier als hij zijn zin niet krijgt. Dat is denk ik ook wel echt Patrick - hooguit overdrijft hij bepaalde emoties een beetje zoals de over the top reactie op die vrijstelling.
-Bij de vragen met de vulkaan geeft Patrick een paar foute antwoorden. De laatste vraag had Soundos verkeerd doorgegeven (16, 17 jaar en zij zei 20 jaar)Als Karin zegt 50 pond nee dat is erg veel, zegt Patrick, ja het was veel en geven ze dus het foute antwoord. Ik vind één pond niet bepaald veel. Patrick noemt wel een groot deel van 732.267 maar gaat achter de punt de mist in. Art en Soundos hadden veel meer vragen goed ondanks het feit dat Art probeerde wat fouten te maken.
Idd exact wat een mol zou doen.
Fout bij de vraag met het onmogelijke getal valt niet op, de koffie revenue was wel belachelijk hoog ingeschat maar dat schrijven ze allebei aan hun gebrek aan rekenkunst toe
- en Patrick laat Karin rustig eerst antwoorden.
En die leeftijd van de bomen was idd verkeerd aangegeven.
Patrick zou als mol waarschijnlijk ook geweten hebben dat de nationaliteit van de ontdekker van de indigenous species gevraagd zou worden, en heeft dit leuk weggelaten. Art komt hier dan via een associatie en gok toevallig toch nog op.
-Zou Patrick niet gewoon die 400 euro uit de pot hebben gehaald? Hij is wel degene die dat het makkelijkste kon doen. Hij was er niet echt blij mee dat Karin zijn penningmeesterschap ter discussie stelde.
Mwah. Zou kunnen maar ik denk eerder dat Patrick wat verbolgen was over het feit dat ze al die tijd de pot bij hem hebben gelaten en nu ineens een overdracht eisten. Niet logisch want hij is de mol in hun ogen maar Patrick lijkt soms eerder primair emotioneel dan rationeel te reageren.
Maar goed het kan dan zullen we het in afl 11 wel zien neem ik aan.
- Vraag me alleen af waarom Patrick dan niet beter zijn best deed om veel verschillende nationaliteiten te zoeken. Aan de andere kant denk ik dat het voor twee dames een stuk makkelijker is om mensen te ronselen. Karin was er ook erg goed in....
Patrick was werkelijk drijf- en drijfnat van het zweet in die opdracht. Duidelijk een hete dag want menigeen had geen zin van zijn koele plekje naar de hitte van het plein te komen. Daarnaast zullen idd vrouwen het meestal iets beter doen bij dit soort taken, en aangezien Karin hier wel heel goed met Engels uit de voeten kon itt tot afl 3 deed ze het wel heel goed.
-Patrick zegt in afl. 9 dat Art de enige is die hij nog vertrouwt. Maar hij heeft hem ook in de test meegenomen bekent ie zelfs aan Art. Vertrouwt hij hem nu wel of niet? Waarom zou je als kandidaat Art vertrouwen. Hij schept constant verwarring waardoor zowel Soundos als Karin hem niet vertrouwen.
Dat sloeg inderdaad nergens op - Hij is de enige die ik vertrouw maar ik stem wel deels op hem (tja want als Karin er straks uitgaat moet ie nog wel iemand hebben op wie hij zou stemmen he??
)
Ik vond zijn biechts over verdenkingen van Pepijn redelijk geloofwaardig ook zelfs zijn gedrag omtrent wat verdacht was aan zijn handelingen zoals met Mastermind of de plankenopdracht - hij was behoorlijk consequent hierin sinds afl 3 ongeveer. De meeste mollen zijn hier lang zo consequent niet in geweest, dus redelijk geloofwaardig.
Maar sinds Pepijn exit gegaan is heb ik hierover geen woord van verbazing gehoord van Patrick (wat je wel zou verwachten als je nog in het spel zit en al sinds 4 afleveringen deels, of zelfs gespreid over twee volgens eigen zeggen) de rondes overleeft... Dan ben je zoals Karin zeer verbaasd dat je mol er ineens uitgaat.
Nee nu verdenkt hij ineens sinds twee afleveringen Art.. niet erg geloofwaardig, of zelfs helemaal niet.
Maar goed als Karin er straks uitligt moet hij nog wel op een finalemol stemmen he
@E.Leppen
Interessant, zo had ik die invulling nog niet bekeken.
Het systeem van Patrick was sluitend geweest als ze goede afspraken hadden gemaakt over coordinaties en spaties en dergelijke maar dan is er misschien idd wel een grotere kans op errors en vergissingen.
Ga ik eens verder over nadenken.