Nee, daar geloof ik niets van; hij speelt immers wel het echte spel door als enige op de Evita-plek te gaan liegen wat enkel en alleen kan worden uitgelegd als probeersel om geld uit te pot te houden. Hij leek Kim wel die vorig jaar aan de eettafel zat bij Angela en Karel en daar als enige het spel begreep en dus ook speelde. De rest was niet bij de pinken. Logisch want je kunt als regie vanalles voorbereiden en bedenken maar 'de andere kant' moet het wel snappen en oppakken!
Let ook eens op zijn over-acting. Zoals hij hemeltje-blij doet als er 100 euro in de pot komt of met zijn handen op zijn hoofd slaat als het niet lukt (vuurwerkopdracht). En zoals hij daar bij de executie zit: geen woord, geen gezichtsuitdrukking die iets verraadt... puur om het spelplezier op te voeren tot een climax geeft hij niets weg tot het moment daar is en Pieter-Jan onthult. Ik zit net ook eens de BZT-show te kijken en realiseer me dat de regie tot nu toe in 100% van de gevallen de kinderpresentator tot mol maakte. Eerst Yvon uit het Klokhuis, daarna Milouska van het Jeugdjournaal en nu Pepijn... toeval bestaat niet!