-Pepijn reageert bijna niet als PJ vertelt dat ze bij de mol in de bus hebben gezeten. Hij lijkt nerveus, gaat met hand door het haar. De anderen reageren uitbundiger en met meer mimiek.
- Pepijn zegt ook niets als ze aan die vuurwerkopdracht beginnen. Hij staat er maar wat bij en laat anderen theorietjes bedenken. Die zijn toch gedoemd te mislukken.
- Pepijn pakt wel erg braaf meteen de vrijstelling afl. 1+ zoals Horace hem opgedragen heeft. Ik denk dat een kandidaat misschien wel verder zou hebben gekeken...
-Pepijn is de enige die de anderen op een verkeerd been zet bij de mandjes door te zeggen dat iedereen voor hem de waarheid heeft verteld behalve over het laatste mandje. Hierdoor wekt hij de sugggestie dat daar wel wat in zit. Soundos trapt hierin. Kan mollenstreek zijn.
-Pepijn laat niemand afvallen bij de test. Als kandidaat is dat niet slim. Als je aardig gevonden wilt worden (als mol) wel.
Ik zag Pepijn als mol toen ik de afl. 3x had gezien. Hij is nerveus in de groep (handen in haar en op kin, knipperen me ogen) Ik ga deze week dus een keer Pepijn stemmen.