- Bij de foto-opdracht wil Pepijn als eerste. Art wil met hem en kiest het woord wind. Pepijn pruttelt een beetje tegen is dat niet te moeilijk? maar gaat al snel mee in Arts keuze. Art gedraagt zich hier verdachter dan Pepijn. Maar ik denk dat Pepijn dacht oké dat maakt het voor mij gemakkelijk.
- Als Pepijn met Soundos gaat kiezen ze een makkelijk woord, de verbeelding ervan is niet de makkelijkste weg maar Pepijn maakt een goede foto. Misschien dacht hij ach dat levert maar 250 euro op en ik ben weer minder verdacht. Vond het gek dat hij helemaal niet blij reageerde toen Anna hun foto goed raadde.
-Opmerkelijk dat Pepijn aan het begin van de paardrijopdracht zegt
go get the money en wat later in het spel zegt hij ineens
op zoek naar het geld. Klinkt een beetje bedacht en is best grappig als hij de mol zou zijn... Pepijn lijkt erg zijn best te doen maar pakt of ziet geen enkele koker. Hij lijkt de koeien alleen op te ruien met zijn geschreeuw en gegaloppeer..
- Deze aflevering begint Pepijn ook meer anderen verdacht te maken. Hij komt ook meer aan het woord in de biechts. Hij maakt Karin een beetje zwart tegenover Anna en ook Art (maar die deed ook veel verdachts). En hij roept tegen Soundos niet mollen nou als ze op zoek gaan naar het laatste geld langs de weg. Vond ik beetje overdreven overkomen.
- We zien dat Pepijn volgende week zijn scherm vraagt aan PJ..Zo zeker van zijn zaak?? Ik denk het wel
.