Al met al vind ik het een goede mol, als hij de mol is. Alleen iets meer saboteren is misschien een idee? A la Patrick?
Als hij het is, is hij zeker een goeie, subtiele mol.
Liever juist niet alles zo simpel en grofweg en obvious saboteren als Patrick doet. Dat is wel heel erg van dik hout zaagt men planken.
Pepijn zou juist in mijn ogen een 'Mol oude stijl' zijn.
Net als Ishtara heb ik juist daarom soms mijn twijfels aangezien we al jaren niet meer echt een goede en subtiele mol hebben gehad.
Toch doet hij zodanig veel en ook geraffineerd fout, en lijkt zijn hele lichaamstaal en alles te bevestigen dat hij de mol is. Zeer verwarrend. Dus ik blijf nog maar even bij hem.
@Lo, we blijven het hierover oneens.
Als Pepijn idd rood krijgt en de andere kandidaten kiezen of hij terugkomt of niet, is het eigenlijk niet meer houdbaar dat hij de mol is. Hij wordt dan afhankelijk van anderen van zijn terugkomst - en hoe lief hij ook mag zijn, hoe aardig men hem ook vindt dan is er dus altijd de kans dat iemand niet teruggekocht wordt. Als het antwoord 'nee' is zou de productie allerlei noodgrepen moeten doen en dan is het pas echt 100% duidelijk wie de mol is.
Alleen als het helemaal in handen van de productie is kan je volhouden dat hij met zekerheid nog de mol kan zijn. En dat is nu juist een trucje dat al eens eerder toegepast is.
Dus..
1. Ik hoop gewoon dat dat gezeur en geklooi met rode schermen ons dit jaar bespaard blijft.
2. Ik hoop echt dat hij geen rood krijgt
3. Ik hoop dat als er dan toch zo'n idiote constructie moet volgen, dit zo opgezet is dat hij niet afhankelijk is van het 'koopgedrag' van anderen.
Wat je ook zegt Lo, in dat scenario is het m.i. eigenlijk niet meer houdbaar dat hij de mol nog is. Ik zou het erg jammer (en vooral volkomen onnodig) vinden als er zo'n soort 'stunt' komt.