Ik bedoel met 'logischerwijs' dat we toen niet hebben gezien welke kandidaten ze aanwees, maar na aanleiding van de oplossing van de mastermind, we die conclusie pas konden trekken...
Dat zeg ik. En ik stel dus dat we die 'oplossing' juist niet te zien krijgen ...
Ze kunnen wel van alles beweren over wie Soundos gekozen zou hebben, en dat het juist deze namen zijn in exact die volgorde bij Mastermind die PJ noemt is me wat al te toevallig.
Dus:
1. Ofwel die intro met PJ is later opgenomen.
2. Ofwel de namen stonden gewoon al vast en het 'Soundos kiest' stukje is show.
Versie 2 lijkt mij waarschijnlijker gezien het 'meest verdacht' aspect dat PJ noemt.
Toch maar even hier ook vermelden gezien de rechts/links link vwb het horloge van Pepijn:
Iemand vermeldde dat er in de aflevering 3x een muziekje van Dexter gemonteerd zit.
Dexter betekent
'rechts' in het Latijn ('sinister' links en ook onbetrouwbaar).
(In die serie lijkt Dexter een aardige huisvader maar is hij in werkelijkheid een 'rechtvaardige' killer).
Dit in combinatie met:
1. Herhaaldelijk nadrukkelijk op horloge kijken door Pepijn in afl 5 (gedurende en na de jeep-opdracht).
2. De 11:34 - 11:33 die precies in beeld komt als Pepijn de clue voorleest in de hotelkameropdracht (afl 3).
3.
Vraag 11 van afl 5 'Is de mol linkshandig of rechtshandig'?