Nog even over Soundos en haar bijna-executie. Ze wordt namelijk behoorlijk in het nauw gedreven. Ik denk dat je dat de mol in de eerste aflevering niet aan kan doen. De mol moet dan een behoorlijke acteerprestatie neerzetten. Nog een reden om haar voorlopig af te schrijven als mol.
Maar Yvon had toch ook zoiets soortgelijks? En toen was de aandacht ook best wel van haar afgeleid.
Niet 'soortgelijks' try: exactly the same..
Daarom leek het me al te goedkoop dit trucje nogmaals te herhalen..
Maar nu ik de aflevering een tweede keer heb gezien ben ik nog steeds bang voor Soundos als mol.
Daar lijkt me echt geen f*ck aan.. sorry to say so.. ze acteert echt voor geen meter en overdrijft in alles qua mimiek en reacties.
Misschien verander ik nog qua optiek in komende afleveringen - en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat ik ernaast zit en het een veel leukere en interessantere mol gaat worden..
Soundos krijgt bovenmatig veel edit in de eerste aflevering imho. Als ze een 'echt bekende' BN'er zou zijn (zoals Art) die miss. binnenkort exit gaat zou ik dat kunnen begrijpen maar aangezien ze dat niet is, en evenmin een erg interessante kandidate imho ben ik bang dat het een andere oorzaak heeft.
Daarnaast haar overdreven geacteer over wie ze verdenkt en haar even overdreven reacties op de ontvangers bij het vuurwerk.. hmja. Het stemt me niet positief tot dusverre.. Maar zoals gezegd ik hoop zonder meer dat ik fout zit en geef heel graag en ruiterlijk toe als dat het geval is want eerlijk gezegd zou me dit de minst aantekkelijke mol van dit hele gezelschap lijken.