In het topic van Patrick haalde Nessie79 nog even de titel van aflevering 2 volgens het mollenboekje "Zoek de verschillen, vind de Mol" aan. Via mijn WIDM-fansite werd ik door Deborah gewezen op het feit dat het stukje van Soundos in de leader van aflevering 2 als enige afwijkt van het stukje in de leader van aflevering 1: haar stukje is gespiegeld (en anders geknipt); in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links. Volgens "Zoek de verschillen, vind de Mol" kun je dit als hint naar Soundos beschouwen.
Hmmm... de combinatie van die twee dingen is zeker opvallend. Toch nog maar eens goed op Soundos letten. Ik heb haar afgeschreven puur op haar reactie tijdens de eerste executie. Als ze de mol blijkt, dan verdient ze een oscar voor haar acteerkunsten wat mij betreft. Zou wel een sterke hint zijn.
Was het niet in de afgelopen jaren ook eens voorgekomen dat de leader bij een kandidaat ineens gespiegeld is? Zoiets denk ik mij te herinneren, maar weet niet meer bij wie of wanneer. Al was dat volgens mij alleen gespiegeld.
// Ik heb even zitten zoeken en te zien aan
leader vergelijkingsfilmpjes van Daedalus is er wel eens discussie over geweest, maar bleek het niet te kloppen. Vorig jaar hadden we wel de ninja geluidjes die anders werden. //
Ze keek wel erg boos in de leader van vorige week. Kan geen kwaad dat 'ie nu anders gemonteerd is (eerder beginnen en eerder stoppen).