Soundos is nog steeds de mol.
Sowieso ga ik door de gespiegelde leader nooit meer uit die tunnelvisie komen, maar ik heb deze aflevering zo goed mogelijk opgelet, dingen die mij opvielen:
Direct na de crash in het begin:
Soundos: Dus ik heb gewoon gezegd, ik ga niet meer, ik stop ermee
(is niet een molactie, maar heel opvallend en goed om over te filosoferen)
Soundos heeft heel veel dingen in haar molboekje staan volgens haarzelf, ze zit niet specifiek op een kandidaat, en dat hoeft ook niet als mol. Ze wil per se niet dat niemand haar molboekje te lezen komt, omdat er veel onzin over iedereen in staat?
[
Begin update:]
Ik heb net nog even op de twitterpagina van de mol gekeken, en dit heeft voor mij mijn theorie bevestigd met de acties van Soundos tijdens de aflevering:
"Leugens en waarheden...iedereen laat donderdag in z'n boekje kijken. Ik laat me niet gek maken door Pieter Jan, het mijne staat vol onzin."
http://twitter.com/#!/IkBenDeMol/status/29152193986699264.
I rest my case.
[
Einde update]
Soundos als allerlaatste over het ravijn. Té makkelijk om als mol gewoon niet te gaan. Ze was als laatste dus ze kon het makkelijk beslissen. Iedereen is begripvol omdat Mir... haar naam kan ik niet spellen.. voor haar ook al niet over durfde te steken.
Het ís Soundos. Al had ik hier niet zo veel op gelet als ik die gespiegelde leader niet had gezien, om dat nogmaals te benadrukken.