Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 218595 keer)

Offline Wizard

• Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #300 Gepost op: 7-02-2011, 15:36:13 »
Misschien heel simpel gedacht hoor, maar dat ongeïnteresseerde gedrag kan toch ook oprecht zijn? Ik bedoel de Mol kent alle opdrachten, waarom aandachtig luisteren? ;)

Offline Richard-WIDM

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Welkom jij hebt de kans om dit programma te winnen
« Reactie #301 Gepost op: 7-02-2011, 15:44:34 »
ik vind haar een knappe vrouw en ben benieuwd, heb zo'n mol gevoel bij haar
ja ik zit ook op soundos volgens mij is zij de mol
Slecht nieuws heb je ! Goed nieuws kan je krijgen!

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 7-02-2011, 15:52:33 »
Misschien heel simpel gedacht hoor, maar dat ongeïnteresseerde gedrag kan toch ook oprecht zijn? Ik bedoel de Mol kent alle opdrachten, waarom aandachtig luisteren? ;)

That was the point.  ;)

De mol zou hierdoor opvallen, als een persoon toevallig haar kant uit kijkt.
De mol moet natuurlijk juist proberen om wel geinteresseerd te kijken en niet op te vallen.

Het lijkt me een merkwaardige mol-camouflage om er zo gedesinteresseerd bij te staan - iets wat de anderen mogelijk opvalt.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Wizard

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 7-02-2011, 16:06:15 »
Hmmm.. true true. Maargoed ik denk dat het onbewuste van de mens hier ook een rol speelt. Wanneer je iets al weet ga je automatisch minder opletten. Mee eens dat een Mol juist zou gaan opletten om de schijn op te houden. Maar dit hoeft natuurlijk niet.

Ik weet het ook niet, zit redelijk vast in mijn tunnel.  ;)

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #304 Gepost op: 7-02-2011, 17:51:49 »
Mag ik heel even een héél slechte theorie plaatsen? (even zin in)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Oh nee, laat maar zitten.
...óf niet!

Offline xJonneke

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 7-02-2011, 18:31:09 »
Ik merk ook dat ik beter luister (als ik mijn gedachten erbij heb xd) als ik iets aan het doen ben (tekenen enz). verschilt per mens denk ik... :)

Offline King.

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 7-02-2011, 19:46:08 »
Ik denk wel dat zij de  :) Mol is   ::ok::
« Laatst bewerkt op: 7-02-2011, 19:48:12 door King. »

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #307 Gepost op: 8-02-2011, 18:49:26 »
Het enige dat ik verdacht van aan Soundos is die leader die dus steeds blijk te veranderen. Hopelijk heeft dat een andere goede verklaring, dan dat ze de mol is. Want ik zou haar echt een hele slechte mol vinden. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als mol zo'n opdracht zou laten schieten. Ook al hou je niet van paarden, dan neem je maar van te voren in Amsterdam een paar paardrijlessen. Als mol kun je zo'n opdracht gewoon niet laten schieten lijkt me.  ::ohno:: Ik zou dat echt een hele rare tactiek vinden. Er viel zo veel te mollen binnen de opdracht.

Offline Jacala

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 8-02-2011, 19:00:34 »
Ik kan me niet voorstellen dat de leader geen aanwijzing is.
En het lijkt me logisch dat het een aanwijzing moet zijn die met Soundos te maken heeft maar het is en blijft natuurlijk de mol dus dan logisch ineens niet altijd meer zo logisch..  ???

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #309 Gepost op: 8-02-2011, 19:05:50 »
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als mol zo'n opdracht zou laten schieten. Ook al hou je niet van paarden, dan neem je maar van te voren in Amsterdam een paar paardrijlessen. Als mol kun je zo'n opdracht gewoon niet laten schieten lijkt me.  ::ohno:: Ik zou dat echt een hele rare tactiek vinden. Er viel zo veel te mollen binnen de opdracht.
Ja, maar als je paardrijlessen hebt gevolgd, dan kan daar misschien ook wel iets bij zijn geweest dat je denkt: 'Dit doe ik nooit meer!' zoals bij Karin, toch?
En op zich: Iemand minder bij de opdracht is ook iemand minder om kokertjes te pakken, toch?
...óf niet!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #310 Gepost op: 8-02-2011, 19:12:17 »
Ik kan me niet voorstellen dat de leader geen aanwijzing is. En het lijkt me logisch dat het een aanwijzing moet zijn die met Soundos te maken heeft maar het is en blijft natuurlijk de mol dus dan logisch ineens niet altijd meer zo logisch..

De juiste volgorde is om je mol te bepalen op basis van mogelijke molacties en daarbij hints te vinden.

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #311 Gepost op: 8-02-2011, 19:27:22 »
En het lijkt me logisch dat het een aanwijzing moet zijn die met Soundos te maken heeft maar het is en blijft natuurlijk de mol dus dan logisch ineens niet altijd meer zo logisch.. 
Vorig jaar was er ook in de leader een geluidje van een ninja steeds anders.
Je zou zeggen: 'Dat moet een hint zijn, maar hoe?' Maar het was gewoon iets om ons te mindf*cken.

En oja, Yvon deed ook een keer niet mee bij een opdracht, omdat ze niet wou duiken.

En op zich heeft ze ook nog maar €600,- opgebracht, zie mijn 'Follow te money'-topic.

En er was nog iets waar ik eigenlijk mijn post voor begon, maar dat ben ik vergeten.
...óf niet!

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 8-02-2011, 19:31:29 »

En oja, Yvon deed ook een keer niet mee bij een opdracht, omdat ze niet wou duiken.

Yvon deed wel mee maar dook niet. Maar mede door haar ging die opdracht de mist in omdat ze met Isabelle verwarring rond 'positief' en mooie ogen creeerde waardoor Marc Marie wist dat er gekloot werd en zelf de boel nog verder naar de vernieling hielp...

Dus ook al dook ze niet, ze was wel degelijk bij die opdracht betrokken en zelfs aan het mollen.  ;)

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 8-02-2011, 20:23:44 »
En het lijkt me logisch dat het een aanwijzing moet zijn die met Soundos te maken heeft maar het is en blijft natuurlijk de mol dus dan logisch ineens niet altijd meer zo logisch..  ???

Het zou evenzogoed een aanwijzing kunnen zijn dat ze wint...

Offline Jacala

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 8-02-2011, 20:58:07 »
De juiste volgorde is om je mol te bepalen op basis van mogelijke molacties en daarbij hints te vinden.

Ja idd daar heb je gelijk in. (Hoe leuk zou het zijn als je in de productie zit en hints kan verzinnen en lekker ook wat extra onduidelijkheden toevoegen, heerlijk lijkt me.)

Het maakt Soundos voor mij wel een heel stuk minder verdacht iig.

Offline Jacala

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 8-02-2011, 21:04:01 »
Wie weet durfde Soundos ook niet meer zo goed op het paard omdat het paard van Anna op hol sloeg (met haar erop).  ;)

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 8-02-2011, 22:46:20 »
Wie weet durfde Soundos ook niet meer zo goed op het paard omdat het paard van Anna op hol sloeg (met haar erop).  ;)

Sloeg haar paard op hol? Ik heb dat dan even helemaal gemist?

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #317 Gepost op: 8-02-2011, 23:00:37 »
Sloeg haar paard op hol? Ik heb dat dan even helemaal gemist?
Was te zien in het molmail filmpje van vorige week. Komt op zo'n moment trouwens wel erg goed uit dat er een camera aan Anna gemonteerd zat, zodat wij van dit spectaculaire moment konden meegenieten. :P

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 9-02-2011, 02:38:48 »
http://www.youtube.com/watch?v=GKSQ4BgQuwA
Hier Anna te horen als paard op hol slaat...(2.33).
Terwijl Soundos instructies krijgt voor de komende afleveringen (om weer ON T. te komen :))..
« Laatst bewerkt op: 9-02-2011, 02:44:02 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Leek

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 9-02-2011, 14:20:46 »
Waar hebben ze dat witte paard dan toch gelaten. De uitzending op tv heeft 'ie in ieder geval niet gehaald.
Waarom hebben ze Soundos dan ook geen ezel (of Pony of ander klein paardje) gegeven, als dat bij Anna wel ging?

Trouwens ooit een mol op een paard zien rijden?